Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا میرزایی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در حال حاضر ۴ پست مدیریتی خالی در این اداره کل وجود دارد و علی رغم این که باید تکالیف قانونی خود را در ارتباط با آلودگی هوا و حیات وحش استان انجام دهیم با این کمبود نیرو در تنگنا قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی افزود: نزدیک به ۱۰ درصد کار حفاظت از محیط زیست استان توسط محیط بانان اداره کل محیط زیست انجام می شود و بر مبنای قانون هر سه هزار هکتار باید از یک محیط بان برخوردار باشد.

وی ادامه داد: در کل استان ۱۶ پاسگاه محیط بانی وجود دارد که ۲۶ نفر محیط بان در آن ها مستقر هستند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: در سطح استان مرکزی ۶ کارشناس محیط زیست وجود دارد و نمی توان چند هزار واحد صنعتی استان را با این تعداد اندک کارشناس مدیریت کرد.

میرزایی گفت: در حال حاضر ۴ پست مدیریتی خالی در این اداره کل وجود دارد، ۷ نیروی قراردادی نیز داریم که بر اساس قانون می توانستیم ۳۷ نفر جذب کنیم.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی افزود: امسال ۸ نفر نیروی این اداره بازنشسته شدند. علی رغم این که باید تکالیف قانونی خود را در ارتباط با آلودگی هوا و حیات وحش انجام دهیم با این کمبود نیرو در تنگنا هستیم.

کد خبر 4770307

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا میرزایی محیط زیست استان مرکزی کمبود نیروی انسانی یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین پدافند غیرعامل سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله

حسین جهش، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود گفت: این اداره با همکاری اداره میراث شهرستان، بخشداری اطاقور، منابع طبیعی، دهیاری و شورای اسلامی منطقه بلوردکان به مناسبت روز جهانی زمین پاک اقدام به پاکسازی حدود ۵۰۰ کیلوگرم زباله در محوطه پل تاریخی این روستا کردند.

او با بیان اینکه پل تاریخی بلوردکان مربوط به عصر صفوی در روستای بلوردکان بخش اطاقور شهرستان لنگرود واقع شده است، افزود: این پل در محل پیوستن ۲ رودخانه «سیاه رود» و «زیل بره» ساخته شده است.

رئیس اداره محیط زیست لنگرود تصریح کرد: پل خشتی بلوردکان سال ۱۳۸۲ با شماره ثبت ۱۰۷۸۶ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. 

۲ اردیبهشت هر سال روز جهانی زمین پاک است.

این روز فرصتی است برای ترویج فرهنگ حفاظت و نگهداری از زمین و زیستگاهی که در آن زندگی می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده استان مرکزی