Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول مقابلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «ایرج شجاعی» از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ پاسخگوی تماس‌های مردمی خواهد بود و طبق تصمیم جدید مدیران حوزه سامد آذربایجان‌غربی، هر هفته پنج مدیر در این مرکز حاضر می‌شوند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ابتدای پاییز امسال ۲۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابلی گفت: مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجان‌غربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شده است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی ارومیه مطالبات مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی ارومیه مطالبات مردمی مهاباد آذربایجان غربی ارومیه مطالبات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب مهاباد و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین طرح آبرسانی به مجتمع ۱۴۱ روستایی گلینان از محل پروژه‎های محرومیت زدایی مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد در اسرع وقت موارد مطرح شده پیگیری و وصول نتیجه شوند.

دیگر خبرها

  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • آغاز سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان