Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس معمار نژاد در گفتگو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که نسبت مطالبات غیر جاری به کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران در مقایسه با کل نظام بانکی جزو کمترین هاست، ادامه داد: عدد ۶.۵ برای این شاخص در بانک ملی ایران «خیلی خوب» است.
او ادامه داد: متوسط این شاخص برای کل نظام بانکی کشور بیش از ۱۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک ملی ایران با مدیریت صحیح و تمرکز بر این بخش توانسته به شکل مطلوبی، نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات پرداختی (NPL) خود را کاهش دهد.

در پایان سال ۱۳۹۵ نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات پرداختی در این بانک معادل ۷.۸ درصد بود، در حالی که این نسبت در پایان سال ۱۳۹۶ به رقم ۷.۳ درصد کاهش یافت.

اما این روند متوقف نشد و با اقدامات جدی بانک، این نسبت در پایان سال ۱۳۹۷ با کاهشی چشمگیر به عدد ۶.۳ درصد رسید.
تعدیل این شاخص مهم بانکی در یک بانک بزرگ با گستره عملیاتی وسیعی به اندازه کشورمان، اقدامی همه جانبه و پرچالش را می‌طلبید که خوشبختانه بانک ملی ایران با همه توان خود آن را پیاده سازی کرد.
روند وصول مطالبات معوق در بانک با قوت ادامه دارد و تیمی تخصصی در قالب اداره کل پیگیری و وصول مطالبات آن را انجام می‌دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک ملی ایران بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان

قرار است مالکان جدید باشگاه پرسپولیس در نخستین اقدام خود بخشی از مطالبات اعضای این تیم را پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، ٨۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد تا این باشگاه از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج شده و از این بابت مشکلی بابت کسب مجوز حرفه‌ای به‌خاطر مالکیت مشترک نداشته باشد.

پس از این واگذاری، بانک شهر که نزدیک به ٣٠ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در این واگذاری در اختیار دارد، مجوز پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را دریافت کرده و به زودی آن را پرداخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • تورم نقطه‌ای فروردین به ۳۰.۹ رسید
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان