Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدتقی شجاعی» روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این نمایشگاه در ۶ روز برای بازدید عموم علاقمندان از استان مرکزی در نوبت صبح از ساعت هشت و نیم تا ۱۲ و در نوبت بعداظهر نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در قالب ۴۰ غرفه دایر خواهد بود.

وی، آگاه سازی افکار عمومی نسبت به دانش بومی صنعت هسته ای و معرفی آن به عنوان یک تکنولوژی مفید در زندگی مردم، دسترسی سریع و جامع دانشگاهیان به چکیده آخرین دستاوردهای کشور در این صنعت، رفع ابهام در زمینه فعالیت های هسته ای از لحاظ ایمنی و زیستمحیطی، خنثی سازی تبلیغات منفی دشمنان، ایجاد علاقه مندی و جذب کارشناسان، دانشگاهیان و نخبگان برای تقویت خودباوری و غرور ملی را از عمده اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی گفت:‌ در این نمایشگاه قرار است کاربردهای جنبی صنعت هسته ای به ویژه در حوزه های کشاورزی و پزشکی نیز برای عموم مردم تبیین شود.

رئیس مرکز امور اجرایی نمایشگاه صنعت هسته ای کشور اظهار داشت: آشنایی افکار عمومی و همچنین متخصصان و دانشگاهیان با صنعت هسته ای کشور با توجه به نو بودن این صنعت در داخل کشور و عدم آگاهی مناسب، محدود بودن فضای اطلاع رسانی در طرح جزئیات این صنعت در سطح دنیا، ارائه دستاوردها به صورت عینی به منظور رفع ابهام افکار عمومی داخلی،  بیان دستاوردها به خصوص در بخش چرخه سوخت و آب سنگین و احترام مردم کشور مهمترین عامل ایستادگی و موفقیت در برابر فشارهای سیاسی خارجی هستند، از جمله ضرورت های برگزاری این نمایشگاه است.

 در هر سال تحصیلی ( از اردیبهشت تا مهر) به طور متوسط پنج نمایشگاه مرتبط با دستاوردهای صنعت هسته ای کشور برگزار می شود.

ساوه دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی پس از اراک است که بیش از ۲۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ساوه استان مرکزی انرژی هسته ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی انرژی هسته ای ساوه استان مرکزی انرژی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود

پوستر نمایشگاه «دستاوردهای وقف» سه روز پیش از برپایی نمایشگاه منتشر شد. طراحی و انتشار پوستر نمایشگاه دستاوردهای وقف به‌عنوان یکی از نمادهای بصری این رویداد بزرگ فرهنگی از اولین دوره برگزاری نمایشگاه متداول بوده است.

این نماد بصری ضمن حمل شعار و رویکرد نمایشگاه با محوریت حمایت اوقاف از شرکت های دانش بنیان در راستای شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» سعی دارد با ترکیب گرافیکی چشم‌نواز و جذاب، چارچوب زمانی و مکانی این رویداد را به اطلاع شهروندان و مخاطبان رسانده و آنها را دعوت به حضور در نمایشگاه کند.

چهارمین نمایشگاه «دستاوردهای وقف» از پنجم تا نهم اردیبهشت ماه در هتل ارم تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس