Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاسمی از برگزاری ۲ هزار برنامه همزمان با هفته بسیج در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: کارنامه بسیج در عرصه های امنیتی، دفاعی و فرهنگی بسیار درخشان و پرافتخاراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (21 آبان) در شورای اداری استان با اشاره به آغاز بزرگداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج بهترین یادگار امام خمینی (ره) است و 90 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال چهل سالگی بسیج را جشن می گیریم، گفت:  کارنامه بسیج در عرصه های امنیتی، دفاعی و فرهنگی بسیار درخشان و پرافتخاراست.

 

قاسمی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت» اجرا می‌شوند، افزود: برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج از 30 آبان ماه سال جاری آغاز و تا 6 آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه امسال برگزاری 2 هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان پیش بینی شده است، بیان کرد: نمایش اقتدار بسیج و امیدواری جوانان، تاکید بر فرهنگ غنی مقاومت و ایثار و شهادت، ترویج روحیه  و تفکر بسیجی، تدوین برنامه های کلان بسیج  در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی از اهداف بزرگداشت هفته بسیج در سطح استان است.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه 200 اردوی جهادی به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود، افزود: همچنین 40 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در مناطق محروم استان اهدای می شود.

 

به گفته وی برگزاری یادواره های شهدا، تکریم از بسیجیان الگو و نمونه، برگزاری گشت های محله محور، اجرای رزمایش و آموزش های رزمی، اردوی های فرهنگی و هنری، برگزاری میقات صالحین و همایش جوانان انقلابی از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته بسیج در استان خراسان جنوبی است.

 

قاسمی با بیان اینکه بسیج سالانه حدود 400 عنوان برنامه در استان اجرا می کند، ادامه داد: مردم یاری و مردم دوستی در رأس برنامه های بسیج قرار دارد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست کرد تا پایگاه های مقاومت بسیج در ادارات را تقویت و از ایثارگران تجلیل کنند، عنوان کرد: همچنین مدیران استانی و شهرستانی از برنامه‌های کلان  و عمومی بسیج پشتیبانی کنند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد کانون های مساجد هفته کتاب و کتابخوانی اردبیل رفسنجان خبرگزاری شبستان اردوی جهادی برنامه های هفته بسیج فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان