Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:29:04 GMT

گل‌گهر موفق‌ترین باشگاه در فعالیت‌های فرهنگی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۰۱۰۵

گل‌گهر موفق‌ترین باشگاه در فعالیت‌های فرهنگی

ایسنا/کرمان مسئول امور فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون فوتبال معتقد است باشگاه گل گهر سیرجان در انجام فعالیت های فرهنگی موفق ترین باشگاه لیگ برتر فوتبال کشور بوده است.

غلامحسین زمان آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان از پوسته فعالیت های ظاهری فرهنگی خارج شده است، گفت: لازم است از علاقه و ظرفیت هایی که ورزش در جامعه به وجود می آید، در رشد فعالیت های فرهنگی و فرهنگ سازی های مختلف بهره برد و باشگاه گل گهر سیرجان به خوبی در این مسیر گام برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ورزش خود فرهنگ سلامتی است و می تواند پلی بین فرهنگ و هنر برقرار کند، اظهار کرد: نمی تواند ورزش را از فرهنگ جدا کرد چرا که هر سیاستی که در اختیار گرفته شود، فرهنگ، ورزش و هنر در آن دخالت دارند؛ پس انتقادات کمی که در تفکیک فعالیت های فرهنگی و هنری از ورزش مطرح می شود، بی مورد است و نشان از ناآگاهی برخی افراد از ظرفیت های فرهنگی ایجاد شده در حوزه ورزش است.

زمان آبادی به حمایت باشگاه گل گهر سیرجان از فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان و اجرای فعالیت های فرهنگی ورزشی این باشگاه اشاره کرد و گفت: جشنواره فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای گل گهر برای هواداران، از نظر ما یک طرح در سطح ملی بوده که در یک شهرستان و استان در حال انجام است یا تجلیل هایی که از نخبگان ورزشی، فرهنگی و هنری در حاشیه بازی های لیگ برتر در سیرجان انجام می شود و نیز اقدام فرهنگ سازی های زیست محیطی انجام شده در ورزشگاه، ارزشمند است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز «طرح نور» از بیست‌وپنجم فروردین در سراسر کشور، گفت: کرمانشاه در این طرح که مربوط به موضوع عفاف و حجاب است، جزو بهترین استان‌های کشور به حساب می‌آید، چرا که عفت و پاکدامنی جزو فرهنگ‌های اصیل مردم این دیار محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، با تشکر و قدردانی از همراهی شهروندان کرمانشاه و به‌خصوص بانوان شریف با پلیس در اجرای طرح نور، اظهار کرد: کرمانشاه جزو استان‌های ممتاز و نمونه کشور در طرح نور است.

وی افزود: بانوان این دیار خود را مقید و ملزم به رعایت حجاب می‌دانند، چرا که از دیرباز فرهنگ پوشیدگی، عفت و پاکدامنی در میان مردم اصیل و نجیب کرمانشاه وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه در فرهنگ اصیل کردی حجاب، عفاف، پوشیدگی و پاکدامنی اجزای لاینفک و جدایی‌ناپذیر آن را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: برهنگی و کشف حجاب در این فرهنگ اصیل که مملو از غیرت و جوانمردی است، جایی ندارد.

وی در ادامه به تلاش رسانه‌های معاند برای عادی‌انگاری موضوع کشف حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: این تلاش مذبوحانه به جایی نرسید و اکثریت قریب به اتفاق مردم و بانوان ارجمند ایران اسلامی و استان کرمانشاه با حفظ پوشش مناسب دشمنان را در دستیابی به اهدافشان بازداشتند.

حاجیان همچنین با بیان اینکه کشف حجاب در قانون جمهوری اسلامی جرم و فعلی حرام محسوب می‌شود، گفت: پلیس مجری قانون است و اجازه نخواهد داد عده‌ای بسیار قلیل، این قانون را نادیده گرفته و هنجارشکنی کنند.

وی در پایان از برخورد قانونی پلیس با افراد هنجارشکن و بدحجاب خبر داد و گفت: همکاران ما ابتدا تلاش می‌کنند با امر به معروف و نهی از منکر، معدود افراد بدحجاب را راهنمایی کنند و در صورت بی‌توجهی، اقدامات قانونی بعدی برای برخورد با آن‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر 747290

دیگر خبرها

  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • چاق ها، عصرها ورزش کنند