Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دور دوم انتخابات تعیین نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی، با حضور جمعی از دبیران کل احزاب استانی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حمید ملانوری مدیر کل سیاسی وزارت کشور در ابتدای این مراسم با تاکید بر اینکه به درخواست دبیران کل احزاب استانی، انتخابات از بعدازظهر به صبح موکول شد تا دبیران کل احزاب استانی راحت تر در این انتخابات حضور یابند، اظهار داشت: انتخابات تعیین نماینده احزاب استانی به دلیل به حدنصاب نرسیدن شرکت کنندگان به دور دوم کشیده شد که براساس قانون دور دوم این انتخابات در فاصله 20 روزه قانونی امروز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دور دوم این انتخابات حدنصاب ملاک نیست و با حضور هر تعداد از دبیران کل احزاب انتخابات برگزار می شود و نماینده منتخب به مدت دوسال عضو کمیسیون ماده 10 خواهد بود.
وی افزود: امروز از میان 33 حزب استانی قانونی فعال در کشور،  16 حزب حاضر هستند و براین اساس پیروز این رقابت باید نصف به اضافه یک رای را کسب کند.
همچنین خانم پروانه مافی نماینده مجلس و عضو کمیسیون ماده 10 و آقای رمضان رنجبر نماینده قوه قضاییه در این کمیسیون و بنده به عنوان دبیر کمیسیون ماده10، به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات هستیم.
دبیرکمیسیون ماده 10 در ادامه افزود: مهلت ثبت نام کاندیداها در این انتخابات از 30 شهریورماه تا 5 مهرماه بود که براساس فراخوان کمیسیون هفت نفر برای شرکت در این انتخابات نامزد شدند که پس بررسی کمیسیون همه این افراد تاییدصلاحت شدند اما در نهایت سه نفر از شرکت در این انتخابات انصراف دادند و انتخابات امروز میان چهار نفر برگزار می شود.
بر همین اساس؛ محمدعلی تبرایی، ابراهیم فتاحی، سید احمد نبوی و سهیلا حاجتی مدارایی نامزدهای شرکت کننده در انتخابات تعیین نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی بودند که پس از انصراف سهیلا حاجتی مدارایی، رای گیری از میان سه تن از کاندیداها انجام شد. هیئت رئیسه انتخابات که از سوی حاضریان همین جلسه تعیین شدند، نتایج این انتخابات را از مجموع 16 رای؛ محمدعلی تبرایی با 14 رای، سید احمد نبوی با 2 رای و ابراهیم فتاحی بدون کسب رای اعلام کردند و به این ترتیب محمدعلی تبرایی به عنوان نماینده احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دور دوم انتخابات کمیسیون ماده 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران، از لزوم رفع مشکلات موجود در استان مازندران، سخن گفت.

محمدی لائینی ضمن ابراز تاسف در عمر کوتاه تصدی عنوان استاندار مازندران در دوره‌های مختلف، بیان کرد: دوست داشتیم که استاندار سابق همچنان در مدت باقیمانده از دولت سیزدهم مدیریت استان را داشته باشد و این بلای تزلزل و کم‌عمری مدیریت استانداری مازندران را شاهد نباشیم اما متاسفانه همچنان شاهد عمر متوسط دو سال و خورده‌ای استانداران هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به انتصاب استاندار غیر بومی گلایه و تشریح کرد: وصف یوسف نوری، استاندار جدید مازندران را هم شنیدیم؛ گرچه هم‌شهری و استانی ما نیستند، شاید انتظارات بعضاً به جهت احترام به استان، در انتخاب نیرویی از استان بود در وضعیتی که شعار ما انتخاب دو وزیر کشاورزی و ورزش از استان مازندران باشد.

وی تصریح کرد: مسائل ناسیونالیستی برای ما اولویت اول نیست، آن صلاح و سداد، تدبیر، مدیریت، عقلانیت، تدین و تعهد برای ما مهم‌تر است‌، گاهی یک غیربومی موفق‌تر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم قدردانی از نظام در جهت ارائه خدمات فراوان به استان مازندران با وجود خلأ‌های موجود اشاره کرد و گفت: باید به خلأهای موجود توجه شود تا در صدد رفع آنان برآییم.

آیت‌الله لائینی به بیان برخی از مشکلات موجود در استان پرداخت و افزود: وجود مشکلاتی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صادرات، صنایع، گردشگری و دامداری موجب جلوگیری از رشد مناسب استان شده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در آزادسازی سواحل، ادامه داد: اجرایی نشدن آزادسازی سواحل، مشکلاتی داشت و آزادسازی سواحل هم مشکلاتی را ایجاد کرده است؛ همچنین تجربه جمعیت دوبرابری استان در تعطیلات موجب بروز مشکلاتی در زمینه تردد، حمل و نقل، کمبود آب، سهمیه آرد، تجاوز به زمین، ویلاسازی غیرمجاز و موارد دیگر می‌شود که باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی، وجود مشکلاتی در زمینه منابع طبیعی و آب منطقه‌ای استان را یادآور شد و به استاندار جدید مازندران، پیشنهاد کرد: احداث خط ریل قطار محلی در مسیر رامسر به ساری و احداث اتوبان برای پوشش ساحل ۴۸۰ کیلومتری، مشکلات پیرامون حمل و نقل و ساحل را پوشش می‌دهد که انشالله استاندار جدید در کنار استفاده از تجربیات استاندار سابق، ادامه خدمات را به صورت بهتر، بیشتر و با رشد تصاعدی، دنبال خواهد کرد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228242 برچسب‌ها کشاورزی استانی ایسکانیوز وزارت کشور ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات