Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@09:10:21 GMT

هشدار دوباره پلیس مواد مخدر ایران به اروپا

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۰۱۶۶

هشدار دوباره پلیس مواد مخدر ایران به اروپا

 سردار محمدمسعود زاهدیان پیش از ظهر امروز در حاشیه نمایش کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در قالب طرح "ظفر دو" با اشاره به کشف ۵۳۰ تن موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون توسط پلیس مبارزه با موادمخدر، اظهار کرد: ۷۲ درصد کشفیات موادمخدر در مدت مذکور با کار اطلاعاتی صورت گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر افزود: بیش از ۷۰ درصد مواد مکشوفه در استانهای شرق و حاشیه شرق کشور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ضمن تحسین عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، از استمرار طرحهای پلیس مبارزه با موادمخدر در پاکسازی حاشیه مدارس و مراکز تجمع نوجوانان و جوانان خبر داد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی پلیس برای اقدامات پیشگیرانه از ورود موادمخدر در جوار مرزها تشدید شده همچنین مأموران هنگ مرزی سراوان و میرجاوه در دو عملیات جداگانه موفق به کشف ۶ و ۲.۵ تن موادمخدر شدند.

زاهدیان ضمن هشدار به قاچاقچیان موادمخدر، یادآور شد: اقدامات پلیس با تمرکز بر روی این شبکه‌ها، حتماً منجر به برخورد با آنها خواهد شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه در تمام مراجع بین‌المللی تأکید می‌کنیم که سایر کشورها نیز باید سهم خود را در راه مبارزه با موادمخدر ایفا کنند، گفت: توان ما در حد محدود است، هجمه تولید موادمخدر وجود دارد و میزان تولید موادافیونی در کشور افغانستان روز به روز بیشتر می‌شود؛ تولید ۱۸۵ تنی موادمخدر در سال ۲۰۰۱ در کشور افغانستان، اکنون به بیش از ۱۰ هزار تن رسیده اما امکانات ما متناسب با این حجم تولید نیست و شاید در برخی اوقات نتوانیم متناسب با این هجمه‌ها برخورد مناسب را داشته باشیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: کشورهای اروپایی باید درنظر داشته باشند اگر در نقطه تولید و ورود با موادمخدر برخورد نشود، این مواد باید گرم گرم از جیب جوانان اروپایی بیرون بیاید، به کشورهای اروپایی توصیه می‌کنیم از اقدامات ایران در راه مبارزه با موادمخدر حمایت کنند.

مهدی مهرانگیز؛ سرپرست دادسرای مبارزه با موادمخدر نیز در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس در طرح "ظفر دو" با اشاره به تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در مبارزه با قاچاقچیان عمده و خرده موادمخدر، اظهار کرد: قوه‌قضاییه با شدت با موادفروشان برخورد می‌کند.

وی متذکر شد: بر اساس ماده ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری این اجازه به دستگاه قضایی و بازپرس داده شده تا مراکزی که برخلاف سلامت امنیت جامعه باشند، پلمب شود لذا اگر خانه‌ای ببینیم که در آن فروش موادمخدر انجام شود، از ظرفیت این ماده قانونی استفاده کرده، با نصب پلاکارد و پلمب، آن منزل یا مرکز را به مردم شناسانده و تا زمان مفتوح بودن پرونده در دادسرای انقلاب تهران، به هیچ وجه نسبت به فک پلمب اقدام نمی‌کنیم.

۴۷۲۱۲

کد خبر 1320335

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر مواد مخدر حسن روحانی باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران خبرآنلاین عراق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که اقدام به توزیع گسترده هروئین در شهر اصفهان می‌کردند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه، یکی از عوامل اصلی قاچاق و توزیع هروئین در شهر اصفهان را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفی گاه خود دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل باندی اقدام به توزیع هروئین‌ها بین افراد معتاد می‌کرد، افزود: در ادامه مخفی گاه تمام همدستان متهم که چهار نفر بودند شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: در این عملیات ۱۰ کیلو هروئین کشف و دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

کد خبر 739481

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان
  • جمع‌آوری ۲۰۹ معتاد متجاهر در مشهد