Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:23:21 GMT

طرح استیضاح شهردار بناب کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۰۲۰۴

طرح استیضاح شهردار بناب کلید خورد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رحیمیان عضو شورای اسلامی شهر بناب امروز در گفتگویی با خبرنگاران با تأیید این مطلب گفت: انجام خلاف قانون شهردار در اجرای ماده ۱۰۱ علیرغم اینکه شورای اسلامی شهر با اجرای آن مخالف بود و هیأت تطبیق شهرستان نیز آن را رد کرده بود و شهردار برخلاف آن اقدام کرده است، از دلایل این استیضاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واگذاری ۳ پروژه عمرانی شهرداری به پیمانکار از طریق ترک تشریفات علیرغم مخالفت شورای شهر و رد آن در کمیته تطبیق شهرستان و تأیید رأی کمیته تطبیق در کمیته حل اختلاف استان آذربایجان شرقی و همچنین علیرغم سپری شدن وقت قانونی شهردار در پاسخ به سئوالات طرح شده و استنکاف ایشان از پاسخ قانونی براساس ماده ۸۳ همین قانون موضوع بصورت استیضاح از شهردار مطرح شده است که این از دیگر دلایل استیضاح شهردار بناب است.

گفتنی است، محبوب تیزپاز نیاری متولد ۱۳۴۶ پارس آباد مغان و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی معماری و شهرسازی است.

کلیددار شهر بناب پنجم آذرماه سال ۱۳۹۷ با رأی ۷ عضو شورای اسلامی شهر بناب از بین ۹ گزینه معرفی شده به عنوان شهردار بناب انتخاب و از ۲۵ آذرماه همان سال رسماً فعالیت خود را به عنوان شهردار بناب آغاز نموده است.

کد خبر 4770367

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب انتخاب شهردار شورای شهر یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین پدافند غیرعامل سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

جزییات حادثه تلخ سر صحنه سریال سلمان فارسی | ازدحام و سقوط از پل یک متری!

کد خبر 845093 منبع: ایسنا برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • علاقه جدی آژاکس: ژاوی گزینه اول ماست!
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • کلید تمام پلیدی‌ها