Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مسئول روابط‌عمومی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان، از راهیابی دختران دانشگاه پیام‌نور زنجان به مسابقات ووشوی دانشجویان جهان خبر داد.

اصغر حاج‌علی‌اکبری در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با راهیابی دختران دانشجوی دانشگاه پیام‌نور زنجان به مسابقات ووشوی دانشجویان جهان، اظهار کرد: نیلوفر محمدی و زهرا حسینی، دانشجویان رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام‌نور زنجان در دومین دوره مسابقات کشوری ووشو (ساندا) دانشجویان، به ترتیب به مدال طلا و نقره در این دوره از مسابقات دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با راهیابی این دو دانشجو به به مسابقات ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان، افزود: این دانشجویان ورزشکار با کسب یک مدال طلا و نقره به مسابقات ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان راه یافتند. این مسابقه در کشور چین برگزار خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این رویداد ورزشی، زینب اسماعیلی به عنوان مربی و هنگامه امیری به عنوان سرپرست، تیم اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان ووشو دانشگاه پيام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان