Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:42:53 GMT

استاندار قزوین از چهار واحد تولیدی بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۰۳۱۹

استاندار قزوین از چهار واحد تولیدی بازدید کرد

در این بازدید، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار، محمد شفیعی فرماندار قزوین، مرتضی علیخانی مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، مجید زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار در ابتدا از شرکت کابل سازی افق البرز در زمینه تولید انواع سیم و کابل صنعتی و خانگی بازدید کرد.

این شرکت هم اکنون با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری برای ۳۲۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

بازدید از طرح توسعه این شرکت با سرمایه گذاری ۸۷۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۷ نفری از دیگر برنامه‌های استاندار در این واحد تولیدی بود.

پیمان سپاری ارزی، بوروکراسی اداری و مشکل در صادرات از جمله معضلات این واحد تولیدی بود که در این دیدار توسط مدیران شرکت اعلام شد.

استاندار در ادامه از شرکت شیمیایی بهداش در زمینه مواد شوینده و بهداشتی با ۴۸۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۴۳۰ نفر اشتغالزایی بازدید کرد.

همچنین استاندار از طرح صنعتی در حال ساخت این شرکت با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰۰ نفر که تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد دیدن کرد.

جمالی پور همچنین از یک واحد تولیدی دیگر در زمینه محصولات شوینده(فارکو شیمی) با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی خارجی در این شهرک بازدید به عمل آورد.

استاندار در ادامه از یک واحد مشکل دار در زمینه تولید کاشی سرامیکی و دیواری واقع در کیلومتر ۳۵ جاده قزوین - بویین زهرا بازدید کرد.

این واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال اسمی ۴۳۰ نفر در سال‌های گذشته به دلیل برخی مشکلات مدیریتی، اختلاف حساب با بانک و کمبود نقدینگی با مشکل در تولید مواجه شده است که در این دیدار دستور لازم برای حل مشکلات آن در ستاد اقتصاد مقاومتی صادر شد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

برچسب‌ها رونق تولید صنعت استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید صنعت استانداری قزوین رونق تولید صنعت استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران

حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: از ابتدای پارسال تا پایان بهمن ماه ۶ شرکت ورشکسته که درحالت تعطیلی قرار داشتند، با پیگیری‌هایی انجام شده احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

او افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درحوزه تولید ورفع موانع وبه ویژه کمک به رشد اقتصاد در شرایط فعلی وظیفه داریم دربخش‌های حقوقی وقضایی با حداکثر توان به مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی رسیدگی و بر اجرای صحیح قوانین نظارت کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ضرروت دارد ستاد اقتصاد مقاومتی با توان بیشتر و پیگیری مستمر و ویژه نسبت به مسائل این حوزه ورود کند البته درحال حاضر کارگروه‌ها مسائل و موضوعات را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند نشست‌هایی طی سال گذشته با حضور مدیران شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی، همکاران قضایی و مجموعه رفع موانع تولید داشتیم، اقدامات خوبی انجام شد و مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی در حوزه آب، برق و .. با نظارت دستگاه‌های نظارتی مرتفع شده است.

او افزود:همکاران ما در مجموعه دستگاه قضایی با تمام توان اهتمام ویژه در جهت کمک به این حوزه را داشتند با تلاش اداره تصفیه امور ورشکستگی ۲۶ شرکت تحت حمایت و نظارت اداره تصفیه در حال انجام امور خود هستند و ۲ هزار و ۲۰۹ کارگر به سرکارخود برگشته یا ازبیکاری آنها جلوگیری شده است.

حجت‌الاسلام اکبری گفت: ادر این مدت۲۳۴ نیرو حفظ وبا احیای ۸ واحد تولیدی برای تعداد ۷۷۲ نفر اشتغال جدید ایجاد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی