Web Analytics Made Easy - Statcounter

فن بازار ملی ایران برای کمک به حل مشکل فروش شرکت‌های خلاق و دانش بنیان ایجاد شده است، کمک به اجرای طرح «لیزینگ محصولات دانش‌بنیان و فناور» کرده است.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از  مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تسهیلات طرح «لیزینگ محصولات دانش‌بنیان و فناور» با هدف کمک به توسعه بازار شرکت‌های فناور و دانش بنیان، در دستور کار فن بازار ملی ایران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
صندوق نوآوری و شکوفایی، پشتیبانی مالی این طرح را بر عهده گرفته است و صندوق‌های نوآوری، همکار با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌توانند از محل اعتبارات این طرح با ارزیابی شرکت‌ها تا سقف ۵ میلیارد ریال، تسهیلات ارائه دهند.

شرکت‌های دانش بنیان و فناور مورد تایید فن بازار ملی ایران می‌توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران در این باره می‌گوید: محصولی که برای استفاده از این تسهیلات کاندید شده است، باید «فناور» باشد و تمامی کالا‌ها اعم از سرمایه ای، سفارشی و واسطه‌ای می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط از این تسهیلات استفاده کنند. در مورد کالا‌های مانند نرم افزار، این محصولات باید تخصصی باشند و نرم افزار‌های عمومی شامل این تسهیلات نمی‌شوند.

محصولات دارای مجوز
شرکت‌های که متقاضی استفاده از این خدمت هستند، باید محصولات دارای «مجوز فناور» از شبکه ملی فن بازار ایران را کاندید استفاده از این تسهیلات کنند.

ضمانت محصول و امکان ارائه تضمین بابت حسن انجام تعهدات، برخی دیگر از شرایطی است که محصول مورد نظر باید دارا باشد. همچنین از بانک مرکزی برای ورشسکته نبودن شرکت استعلام صورت می‌گیرد. البته خریدار این محصول نمی‌تواند نهاد دولتی یا نهاد‌های عمومی باشند.

شرکت‌های واجد شرایط و خریداران محصولات این شرکت‌ها، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی فن بازار ملی ایران به آدرس: www.techmart. مراجعه کنند.

گفتنی است شبکه فن‌بازار ملی ایران به‌عنوان مرجع اطلاعات فناوری کشور، با هدف رفع نیاز‌های اطلاعاتی افرادی که با مقوله تجاری‌سازی دانش فنی و مبادلة آن سروکار دارند و نیز کمک به رفع مشکلات تجاری‌سازی نوآوری‌ها تأسیس شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان شبکه ملی فن بازار تسهیلات لیزینگ محصولات دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

در این راستا به همت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است

کد خبر 6085098 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث