Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: توان بسیج کنندگی انقلاب اسلامی ضمن به شکست کشاندن راهبرد امریکا در ایجاد و بهره برداری از فتنه داعش برای جلوگیری از گسترش امواج بیداری اسلامی، واشنگتن را دچار سردرگمی راهبردی کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «دریابان علی شمخانی»، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، در افتتاحیه چهارمین همایش جامعه اطلاعاتی سپاه که صبح امروز سه شنبه در تهران برگزار شد اخرین تحولات نوین امنیتی در سطح منطقه و جامعه بین المللی را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریابان علی شمخانی با تبیین ریشه های تاریخی تعیین مرزهای نوین قدرت پس از فروپاشی شوروی اظهار کرد: حضرت امام (ره) با پیشبینی فروپاشی شوروی و نظام دو قطبی در جهان سنگ بنای پیشتازی و تولید قدرت از سوی جمهوری اسلامی را بر پایه راهبرد نه شرقی ونه غربی پایه گذاری کرد.

وی ظهور جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردمی و مقتدر در نظام بین الملل را تحولی قابل توجه در تعیین مرزهای نوین قدرت عنوان کرد و گفت: در طول چهار دهه گذشته ایجاد ثبات داخلی، تولید توان دفاعی ملی، دستیابی به قدرت عمق راهبردی و پیشرفت در فناوریهای نو و هسته ای موجب افزایش روز افزون نقش و تاثیرگذاری ایران در معادلات منطقه ای و جهانی شده است‌

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در ناکام سازی راهبردهای آمریکا در غرب و شرق اسیا،حمایت از رژیم صهیونیستی و استقرار نظام تک قطبی در جهان گفت: توان بسیج کنندگی انقلاب اسلامی ضمن به شکست کشاندن راهبرد امریکا در ایجاد و بهره برداری از فتنه داعش برای جلوگیری از گسترش امواج بیداری اسلامی، واشنگتن را دچار سردرگمی راهبردی کرده است.

شمخانی نقش ‌و جایگاه دستگاههای اطلاعاتی بویژه سازمان اطلاعات سپاه در کسب موفقیتهای شگرف جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم و تعیین کننده عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تجربیات جنگ، مقابله با ضدانقلاب داخلی و مواجهه با عملیات پیچیده سرویس های اطلاعاتی خارجی، دستگاه های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به سطح قابل قبولی از امادگی و مهارت حرفه ای رسانده است.

وی افزود: امروزه حوزه کارکردی اطلاعات فراتر از پشتیبانی از بخش عملیات شده و ایفای نقش مستقل و عملیاتی از سوی دستگاه های اطلاعاتی به ضرورتی عیر قابل اجتناب تبدیل شده است.

شمخانی در پایان ضمن تقدیر از فعالیتهای ارزنده وارزشمند سازمان اطلاعات سپاه در کشف و خنثی سازی توطیه های خارجی و مقابله با ضد انقلاب داخلی افزود: سپاه نماد غیر قابل تغییر انقلاب بوده و قرابت یا دوری افراد و جریانات خودی از این شجره طیبه شاخص مهم میزان عشق به انقلاب و ارزشهای جاودان ان است.

بیشتر بخوانید: شمخانی با خانواده سردار سرلشکر شهید هاشمی دیدار کرد حضور دریابان شمخانی و سردار اشتری در شلمچه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است:

دیگر خبرها

  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • روایتگری آشکار از قدرت فزاینده ایران
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است