Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@04:17:42 GMT

سهمیه کاغذ نوبت دوم روزنامه‌ها توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۰۴۱۱

 فهرست سهمیه نوبت دوم روزنامه‌های کشور متعلق به ۲۴۲ عنوان روزنامه سراسری و غیر سراسری به میزان ۱۷۵۳ تن کاغذ با ارز دولتی، صبح امروز نهایی و برای توزیع در اختیار پنج شرکت‌ واردکننده کاغذ قرار گرفت. این سهمیه بر اساس برآورد سه ماهه تخصیص یافته است.

اخبار فرهنگ و هنر - همچنین ۴۰ تن کاغذ برای ۱۰۸ عنوان نشریه در این فهرست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، پیامک مربوط به کاغذ تخصیص یافته و شرکت معرفی شده برای دریافت آن برای صاحبان امتیاز رسانه‌های مذکور ارسال می‌شود. فهرست کاغذ تخصیص یافته نیز در راستای شفافیت، همچون گذشته در وبسایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است با توجه به تدابیر اتخاذ شده و ورود حجم قابل ملاحظه‌ای از کاغذ مطبوعات با ارز دولتی، به زودی سهمیه نوبت سوم نشریات نیز محاسبه و اعلام خواهد شد.

همچنین با توجه به اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی مورخ ۱۹ آبان ۹۸ (اینجـــا) در خصوص یارانه و کاغذ مطبوعات، این اداره کل آماده پاسخگویی به اعتراض و انتقاد احتمالی در خصوص فهرست یاد شده می‌باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روزنامه سراسری ارز پیامک فرهنگ و هنر مطبوعات یارانه روزنامه سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی تراپ و اسکیت کشورمان پس از زیارت مقبره شهید گمنام که در محل فدراسیون به خاک سپرده شده و ادای احترام به شهید، با بدرقه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولین فدراسیون جهت شرکت در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک پاریس راهی دوحه قطر شدند.

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

گفتنی است، احمدرضا هامونی حقیقت نیز به عنوان سرپرست و نریمان نیکخو سرمربی تیم ملی تراپ و اسکیت نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

این مسابقات از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

کد خبر 6079051

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ابلاغ شد
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • تخصیص ۵۰ کیلوگرم‌کود اوره‌مازاد بر سهمیه به پیمانکاران تکثیری بذر گندم و جو
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک