Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرکز آموزش بین المللی مین‌زدایی بشر دوستانه با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان وزیر دفاع مین زدایی نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، نشریه وال استریت ژورنال به نقل از مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا نوشت که عدم تعهد آمریکا به وعده هایش برای دفاع از اوکراین، موجب ناامیدی فزاینده ای در میان اوکراینی ها نسبت به آمریکا شده است.

«ولادیمیر دوبوویک» مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا در مقاله ای برای وال استریت ژورنال نوشت که اقدام سریع آمریکا و متحدانش در ناتو برای کمک به رژیم صهیونیستی در برابر حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران، کاملاً در تضاد با بی میلی آشکار آنها برای تقویت دفاع هوایی اوکراین در بحبوحه درگیری با روسیه است.

مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا نوشت که واشنگتن نقش کلیدی در دو سال اول جنگ داشت، اما اکنون کندی قابل توجهی در کنگره آمریکا برای تصویب کمک به اوکراین مشاهده می شود.

دوبوویک گفت که غرب به جای کمک به اوکراین برای ایجاد شبکه‌های دفاع هوایی، مجموعه‌ای از تجهیزات را در اختیار این کشور قرار داده است که با تشدید بمباران هوایی مسکو، ذخایر آن هم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

کد خبر 6080212

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ