Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان گفت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس بسیج در اصفهان برگزار می‌شود. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ محمد نصر اصفهانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری تشریح رزمایش «الی بیت المقدس» بسیج با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: رزمایش «الی بیت المقدس» به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس بسیج که نمایشی از اقتدار بسیج و نقش‌آفرینی آن در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه ساله رزمایش‌های بسیج به این نام مزین است، افزود: بسیجیان کشور سربازان امام زمان (عج) و سربازان نایب ایشان یعنی امام خامنه‌ای، عاشق مبارزه با اسرائیل هستند. رهبر معظم انقلاب در سال 94 فرمودند «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» و ما بسیجیان اصفهانی با تشکیل گردان‌های بسیج توانمندی و آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: هر موقع امام ما فرمان صادر کنند بسیجیان آمادگی دارند که برای نابودی رژیم صهیونیستی نقش آفرین باشند.

وی درباره برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس بیان کرد: مرحله نخست رزمایش 23 و 24 آبان ماه در منطقه عمومی رزمایش به صورت رزمی برگزار می‌شود و در مرحله دوم در روز 5 آذر ماه حماسه اقتدار بسیجیان برگزار می‌شود. در این مرحله 9 گردان بیت المقدس بسیج از ناحیه امام صادق (ع) حضور دارند و همزمان در نقاط مختلف استان 60 گردان بیت‌المقدس این رزمایش را انجام می‌دهند.

سرهنگ نصر اصفهانی عنوان کرد: در سطح استان نزدیک به 2 هزار بسیجی در این رزمایش شرکت می‌کنند و تا بعدازظهر روز جمعه به مدت 36 ساعت ادامه دارد. برنامه صبح‌گاه اقتدار نیز در روز جمعه در محل رزمایش انجام می‌شود هر گردان یک گروه امدادی دارد که این گردان را همراهی می‌کنند. 

وی بیان کرد: مرحله نخست این رزمایش با شعار « 40 سال مردم یاری امنیت و خدمت» از روز پنج شنبه ساعت 7 صبح با حضور بسیجیان پایگاه‌های شهر اصفهان انجام می‌شود. در مکان رزمایش برنامه‌های رزمی توسط بسیجیان برگزار می‌شود تا به افزایش توان رزمی و روحیه اقتدار بسیجیان کمک کند.

بسیج بهترین بستر برای پرورش نسل آینده و اجرای طرح‌های تربیتی استتجمع 10هزارنفری بسیجیان در قزوین برگزار می‌شودمراسم گرامیداشت نخستین بسیجی شهید شهر شیراز برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان بیان کرد: در مکان رزمایش برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های دفاعی و تاکتیک‌های رزمی دفاعی و مقابله با تهدیدهای امنیتی برگزار می‌شود. در این رزمایش آن چه که بسیجیان در طول سال جاری تمرین کرده و آموزش دیده‌اند به نمایش گذاشته می‌شود و قسمتی از رزمایش نیز به رزم شبانه اختصاص دارد. قسمتی دیگر از این رزمایش مقابله با تهدیدات و توطئه‌های موجود در استان و کشور است.

وی گفت: افتخار بسیج این است که 40 سال برای پاسداری از نظام و ملت در کنار مردم بوده است و همه بسیجیان خود را وقف نظام کرده‌ و با از خودگذشتی با مردم همراه بوده‌اند. بسیج لشکر مخلص خدا است و بسیجیان خود را فدای انقلاب کرده‌اند.

سرهنگ نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت برای مردم بالاترین هدیه‌ای است که بسیجیان به مردم می‌دهند. بسیاری از بسیجیان به یاد دوران جنگ و دفاع مقدس تمام زندگی خود را وقف بسیج کرده‌اند و در سرما و گرما بدون هیچ امکاناتی برای دفاع از این کشور اعلام آمادگی می‌کنند. بسیج نهادی مردمی و الهی است که متکی به دستگاه خاصی نیست و کشور را به سمت اهداف انقلاب اسلامی هدایت می‌کند.

انتهای پیام/172/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس

مدیر اداره هنرهای تجسمی بسیج، از تولید تازه‌ترین طرح گرافیکی به مناسبت پنجم اردیبهشت، سالروز شکست هیمنه آمریکا در واقعه طبس خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رضا خوش‌تراش پسندیده مدیر اداره هنرهای تجسمی بسیج در این زمینه گفت: همزمان با فرارسیدن پنجم اردیبهشت، و سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، مرکز هنرهای تجسمی انقلاب (مهتا) بنا بر یکی از فرمایشات ویژه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با موضوع شکست آمریکا در قالب یک طرح گرافیکی تازه‌ترین تولید خود را رونمایی کرده است. این طرح با وام گرفتن از این سخن از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: " شن ها مامور خدا بودند " تولید شده است.

هنرمندان تجسمی در خط مقدم واکنش به تنبیه رژیم صهیونیستی

خوش‌تراش پسندیده افزود: موضوع شکست و درهم کوبیده شدن استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب، کنش‌های فرهنگی و سیاسی بسیاری را برانگیخته است. از این‌رو اداره بسیج هم برخود واجب دانست که به این موضوع ضریب ویژه‌ای بدهد و در همین راستا باید تولیدات فاخر و ارزشمند را در دستور کار قرار داد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری که جملگی از جهان‌بینی والایی برخوردارند، اداره هنرهای تجسمی بسیج در نظر دارد که در راستای منویات ایشان این‌گونه طرح‌ها را به منصه ظهور درآورد.

فایل طرح‌ها از اینجا قابل دریافت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند