Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در حاشیه صحن علنی امروز با حضور در جمع خبرنگاران و در تشریح نشست امروز صبح این هیئت گفت: اولین مهمان این جلسه کریمی نماینده مردم اراک بود که برای پاسخگویی به شکایت زنگنه وزیر نفت در این جلسه حضور یافت.

او ادامه داد: توضیحات کریمی درباره شرکت هپکوی اراک و درباره زمان حضور زنگنه به عنوان هیئت رئیسه شرکت موجب شده بود تا زنگنه شکایتی را با عنوان اتهام زنی نماینده مردم اراک به هیئت نظارت ارسال کند، کریمی امروز مستندات و توضیحات خود را به اعضای هیئت نظارت ارائه کرد و قرار شد یک هیئتی متشکل از من و ملکشاهی با وزیر نفت در این مورد جلسه‌ای را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی تصریح کرد: بعد از این دیدار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نظر خود را درباره شکایت زنگنه از نماینده اراک اعلام خواهد کرد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به شکایت رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه خوزستان علیه حجت‌الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان مبنی بر ایراد اتهامات در رسانه‌ها اظهار کرد: موسوی لارگانی اظهاراتی را درباره هزینه کرد شرکت فولاد خوزستان در بعضی از حوزه‌های انتخابیه مطرح کرده بود که قرار شدبا دعوت از شاکی، این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

او ادامه داد: همچنین در حضور موسوی لارگانی شکایت خانم سلحشوری از وی هم مطرح شد که نماینده فلاورجان در این جلسه تأکید کرد که هیچ گاه به طور مستقیم نامی از سلحشوری در توئیت نیاورده که قرار شد این موضوع هم بعدا بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

جمالی اظهار کرد: درباره شکایت یکی از شرکت‌های سازنده مسکن مهر از خانم محمودی هم بررسی شد که بعد از بررسی مدارک و اسناد مشخص شد اظهارات محمودی خلاف وظایف نمایندگی نبوده است.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بیان کرد: همچنین مقصودی نماینده مردم سبزوار با توجه به شکایت سازمان بازرسی کل کشور در جلسه امروز حضور یافت که او مدارک و اسناد خود را به این هیئت ارائه کرد، اما نتوانست به دلیل کمبود وقت برای توضیحات بیشتر در نشست حضور یابد بنابراین هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در جلسات آینده این موضوع را بررسی می‌کند.

او همچنین با اشاره به شکایت ۱۰۰ نفر از دانشجویان از مطهری نماینده مردم تهران به دلیل اظهاراتش در دانشگاه شهید بهشتی، گفت: شکایت این دانشجویان امروز به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال شده که قرار است در جلسه آینده مورد بررسی قرار بگیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما

به گزرارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

کد خبر 846650 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!