Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول برگزاری نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت جوش ایران گفت: در این دوره از مسابقات ۱۷نفر از صنعتگران و هنرمندان حوزه جوش کشور شرکت دارند.
اشکبوس فرامرزی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۴ نفر از شرکت کنندگان این دوره مردان و ۳ نفر زنان هستند.
وی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان از استان‌های کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، یزد، لرستان، بوشهر، خوزستان، کرمانشاه، قم، ایلام، مرکزی، خراسان جنوبی، اصفهان ، کرمان و چهارمحال وبختیاری  با هم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرزی گفت: این مسابقات با همکاری داره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری،دانشگاه شهرکرد و انجمن علوم و تکنولوژی صنعت جوش هفشجان به مدت ۲روز در حال اجراست. 

به گفته وی،آشنایی اقشارمختلف جامعه با توانمندی‌های صاحبان مهارت و صنعتگران به منظور اشاعه فرهنگ مهارت‌آموزی و تقویت روحیه رفاقت و رقابت از اهداف مهم این دوره مسابقات است.
فرامرزی اظهار داشت: این مسابقات به طور همزمان در ۲ بخش خانم ها و آقایان و در رده سنی آزاد و از هر استان تنها یک شرکت‌کننده به همراه یک سرپرست شرط حضور خواهند دارند.
وی گفت : کوچکترین شرکت کننده این دوره مسابقات فاطمه فتحی دختر ۱۱ ساله ساکن شهر هفشجان است.
فرامرزی با اشاره به اینکه مسابقات مهارت در ۲ بخش مسابقات ملی مهارت و مسابقات آزاد مهارت برگزار می‌شود، که در مسابقات آزاد همه رده‌های سنی شرکت می‌کنند و در مسابقات ملی مهارت زیر ۲سال شرکت می‌کنند.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز در حاشیه دیدار از نحوه برگزاری این دوره مسابقات بر گسترش تنوع رشته در مسابقات تاکید کرد و گفت : در برگزاری مسابقات مهارت به یک رشته خاص اکتفا نشود و در حوزه علم و سرمایه انسانی در سخت ترین شرایط با تکیه بر داشته های علمی به سمت ارتقاء مسابقات گام برداشته شود.

علی اوسط هاشمی افزود : با برگزاری مسابقات در رده مسابقات جهانی توانایی و مهارت را به جامعه نشان دهیم تا به اهداف بلند و استراتژی های توسعه کشور دست پیدا کنیم. 
وی از تشکیل شورای مهارت در استان  شده که شهر مهارت جوش هفشجان نام و نشان خاص خود را داشته باشد در کش.ر هم درخشش داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید با اشاره به قابلیت صنعت جوشکاری در شهر هفشجان که این شهر را به یک شهر ملی وصنعتی تبدیل کرده افزود: نگاه مردمان این دیار به حرفه جوشکاری یک نگاه در راستای شهر، منطقه، استان و کشور است.

اقبال عباسی افزود: هشجان به عنوان قطب جوش ایران درخشیده به گونه‌ای که ۱۰ هزار نفر از جمعیت بیش از ۲۰ هزار نفری این شهر در حوزه جوشکاری فعالیت دارند.

این مسابقات در حاشیه بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس مـلی آزمایش‌های غیرمخرب و تحت حمایت سیویلیک روز سه‌شنبه در دانشگاه شهرکرد آغاز شد، برگزار شد.

این کنفرانس به منظور تشویق به امر پژوهش و نوآوری در زمینه‌های صنعت جوش و بازرسی جوشکاری، توسعه و ترویج فرهنگ مهندسی جوش و بازرسی آن در صنایع کشور، افزایش کیفیت و آسیب شناسی اتصالات جوشی در صنایع مختلف کشور آغاز شد.

هم‌اکنون بیش از ۲ هزار نفر از صنعتگران جوشکار در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری در طرح‌های مختلف  صنعتی، عمرانی، ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند. 

زمان برگزاری بیستمین کنفرانس ملی جوش در دانشگاه شهرکرد دو روزه است.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور موسسه انجمن جوشکاری و آزمایش های غیر مخرب ایران چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور چهارمحال وبختیاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز، بهزاد غفاری بیان داشت: ۳۶۰ نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

وی؛ برگزاری جام شهدای مهارت در استان البرز با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: این مسابقات از چهارم لغایت ششم اردیبهشت برای بانوان، و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

این مسئول برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شناسایی و کشف استعداد‌های برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

مشخصات شرکت کنندگان بانوان:
۱۲ نفر شنا؛ دارت، تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۷ تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که جمعا ۱۳۰ نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مشخصات شرکت کنندگان آقایان:
۱۵ نفر شنا؛ دارت، تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۸ تیم والیبال و ۸ تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند که جمعا ۲۳۰ نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • آغاز اردوی دوستی کشوری باحضور۴۰۰مربی هلال احمر به میزبانی زنجان
  • شیراز میزبان نخستین کنفرانس ملی مهارت ایران
  • انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد