Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشن ۴۰ سالگی بسیج گفت: همزمان با هفته بسیج ۲ هزار برنامه در حوزه بسیج پیش‌بینی شده است که ۴۰ برنامه آن محوری است. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج بهترین یادگار امام(ره) است که در طول 40 سال انقلاب خدمات ارزشمندی انجام داده است و 90 هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری جشن 40 سالگی بسیج افزود: بسیج کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی و فرهنگی از خود به جای گذاشته است و رشد و بالندگی بسیج امروز در بحث نهادهای انقلاب اسلامی قرار دارد.

بسیج در همه عرصه‌ها و مناطق حضور دارد

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اهداف برگزاری 40 سالگی بسیج بیان کرد: نمایش اقتدار بسیج، تاکید بر فرهنگ غنی مقاومت، ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ شهادت و تفکر بسیجی از جمله اهداف 40 سالگی بسیج است که باید در این راستا گام برداریم.

خدمات درمانی و بهداشتی ‌هفته بسیج در نقاط محروم استان فارس ارائه می‌شود200 واحد مسکونی ساخت سپاه گیلان ‌هفته بسیج تحویل محرومان می‌شود70 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در قزوین اجرا می‌شود

قاسمی تدوین برنامه‌های سالیانه، پنج ساله و کلان بسیج در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف عنوان و تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌ها و مناطق حضور دارد و برنامه‌های متنوعی اعم از دفاعی، امنیتی، بصیرتی، فرهنگی، خدمات رسانی، محرومیت زدایی، علمی و اجتماعی را در طول سال انجام می‌دهد.

سالانه 400 عنوان برنامه محوری در بسیج استان تدوین، تصویب و اجرا می‌شود

وی با اشاره به اینکه سالانه 400 عنوان برنامه تدوین، تصویب و اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: در این راستا با تخصیص اعتبار میانگین 62 درصد پیشرفت برنامه‌های بسیج را داریم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی بسیج هستیم و تمام ستون بسیج را مردم تشکیل می‌دهند یادآور شد: بسیج یک سازمان نظامی است که تا سطوح عالی آن مردم نقش داشته و مدیریت می‌کنند.

قاسمی با بیان اینکه امروز مردم داری و مردم یاری در اولویت بسیج است اظهار داشت: خواسته ما این است مدیران دستگاه‌های اجرایی پایگاه‌های بسیج خود را در ادارات فعال کنند و از پایگاه‌های محلات، مساجد و مدارس بازدید کنند.

برگزاری 40 عنوان برنامه محوری هفته بسیج در استان

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی عمومی از برنامه‌های کلان بسیج از دیگر انتظارات ما از مدیران دستگاه‌های اجرایی است افزود: 2 هزار برنامه در حوزه بسیج پیش‌بینی شده است که 40 برنامه آن محوری است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی برگزاری رزمایش‌ها، برگزاری 200 اردوی جهادی، اردوی جهادی پزشکی و بهداشت و درمان، توزیع 40 سری جهیزیه، مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و هنری، تجلیل از بسیجیان، فعالیت‌های امنیتی و گشت‌های محله محور، یادواره شهدا از جمله یادواره شهدای عشایر در زیرکوه و شهدای سادات در مرکز استان را از جمله برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

قاسمی شعار محوری هفته بسیج را «خدمت، جهاد و شهادت» عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا از دستگاه‌های اجرایی انتظار همکاری داریم.

انتهای پیام/255/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود

صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی در جریان بازدید از طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری طبس در زمینه خدمات دهی به مسافران نوروزی، ضمن حضور در بوستان ها، باغ گلشن، سطح شهر و اماکن حوزه ستاد خدمات سفر، ظرفیت‌ها و خدمات ارائه شده از سوی حوزه مدیریت شهری طبس را مورد ارزیابی قرار داد؛ گفت: شهرداری‌های خراسان جنوبی باید نسبت به تعریف، تعیین و تدوین پیوست فرهنگی بوستان‌ها اقدام کنند.

او با تأکید بر اینکه توجه ویژه و نگاه خاص شورای اسلامی شهر و شهردار طبس به مسائل و برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است، افزود: همانطور که بار‌ها تأکید شده، حوزه مدیریت شهری استان در همه شهرداری‌های خراسان جنوبی باید نسبت به تعریف و تعیین پیوست فرهنگی بوستان‌ها اقدام کنند.

صفری تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌های شهرداری طبس در استقبال شایسته از مسافرین نوروزی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، فضای سبز، نورپردازی معابر، نصب المان‌ها و ارائه خدمات شهری مطلوب بوده و زحمات شهردار، کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر در این زمینه قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید

 ۲۱ هزار بازدید از موزه‌های خراسان جنوبی در نوروز

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی در ادامه بازدید از کمپ‌های موقت مسافری، اظهار کرد: برپایی شب بازار‌ها و تقویت زیست شبانه برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تزریق روحیه امید در بین آحاد افراد جامعه از ملزومات طبس به عنوان یک شهر کویری، گرم و زیبا ست لذا پیشنهاد می‌شود در بلوار شهدای منا این مسئله از سوی شهرداری اجرایی شود.

او اظهار کرد: برپایی بازار روز میوه و تره بار شهرداری طبس، یکی دیگر از اقدامات قابل توجه و تقدیر اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس است؛ این بازار که به منظور کمک به رفاه مردم و خرید ارزان‌تر میوه و تره بار ایجاد شده نیازمند تقویت و توجه بیشتر حوزه مدیریت شهری است و باید طوری برنامه ریزی شود که دسترسی مردم از همه محلات به این مجموعه آسان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تکلیف ۴۶۲ «دختر ماه» در خراسان‌جنوبی
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری