Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@08:35:18 GMT

تهران دومین استان فقیر در تامین منابع آب

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۰۷۱۶

تهران دومین استان فقیر در تامین منابع آب

رویداد۲۴  انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست هم اندیشی ائمه جمعه استان که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: در گذشته شاهد خلائی در ایجاد بین روابط دو سویه ائمه جمعه استان با استانداری تهران را شاهد بودیم.

وی یادآور شد: یکی از ثمرات و برکات انقلاب برپایی نماز جمعه بود که به عنوان پل ارتباطی بین مطالبات مطرح شده از سوی مردم به مسئولین عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده عالی دولت در استان تهران گفت: اگر زمانی در تریبون نماز جمعه به مسئولین تذکراتی داده می‌شود این امر ناشی از دغدغه مندی ائمه محترم جمعه در راستای رفع مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: نشست هم اندیشی با ائمه جمعه به عنوان یک فرصت بی بدیل برای رفع مشکلات مردم است، چرا که مردم بدون واسطه می‌توانند با ائمه جمعه ارتباط داشته باشند، باید با اولویت بندی مسائل استان تهران را مرتفع کنیم و در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات به مردم حرکت کنیم.

محسنی بندپی افزود: استان تهران علیرغم ام القرای جهان اسلام بودن، اما مشکلات عدیده‌ای دارد که البته مورد غفلت برنامه ریزان در سال‌های گذشته قرار گرفته است؛ امروز چالش‌های زیست محیطی نظیر فرونشست زمین و آلودگی هوا به یک معضل اساسی برای تهران تبدیل شده است.

استاندار تهران بیان کرد: تهران بعد از سیستان و بلوچستان فقیرترین استان در تامین منابع آب است و با توجه به افزوده شدن سالانه ۲۵۰ هزار نفر به جمعیت تهران این مشکل برجسته‌تر می‌شود. بیشتر بخوانید: افت کمی و کیفی منابع آب تهران
وی ادامه داد: مشکلاتی که در حمل و نقل حومه‌ای شهرستان‌های استان تهران وجود دارد یکی دیگر از چالش‌های استان تهران است، کمبود سرانه‌های آموزشی در استان تهران بسیار مشهود است و خیلی از مسئولین کشوری از این وضعیت مطلع نبودند، کار جهادی برای مردم و رسیدگی به مطالبات و رفع مشکلات آن‌ها در ایجاد امید و افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش مهمی دارد.

محسنی بندپی در پایان خاطرنشان کرد: فلسفه تشکیل نماز جمعه ایجاد وحدت و خنثی سازی توطئه دشمنان است، در دهه چهارم انقلاب که دوره بلوغ پیشرفت و توسعه کشور است همه باید با همدلی در کنار هم برای رفع مشکلات مردم گام برداریم. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مشکلات تهران تامین منابع آب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اخبار درباره طرح کالابرگ الکترونیک ۱۴۰۳

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است. در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد در این مرحله منابع به صورت کامل تامین شده است.

کد خبر 745128

دیگر خبرها

  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • جدیدترین اخبار درباره طرح کالابرگ الکترونیک ۱۴۰۳