Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@16:33:31 GMT

کشف بیش از یک تن تریاک از سنگ های گرانیت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۰۸۰۵

کشف بیش از یک تن تریاک از سنگ های گرانیت

قاچاقچیان مواد مخدر که قصد داشتند محموله یک تنی تریاک را با استفاده از دو سنگ گرانیتی جابجا کنند، دستگیر شدند.

به گزارش ایران آنلاین، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: یک باند مواد مخدر با استفاده از دو سنگ گرانیتی ۲ تنی، اقدام به انتقال یک تن و ۳۰۷ تریاک داشتند که توسط پلیس کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌محموله از استان‌های جنوبی به استان تهران در حرکت بود که توسط پلیس شناسایی و ۷ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند./میزان

بیشتر بخوانید/85 کیلوگرم تریاک در رفسنجان کشف شد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلوگرم شیشه و هروئین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین باباپور اظهار کرد: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه‌دار به تازگی با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه کرده‌اند و قصد دارند از طریق محورهای مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهرهای استان کرمان، مأموران برای دستگیری آنان وارد عمل شدند؛ در نهایت نیز با تجمیع اطلاعات به دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد.

باباپور گفت: در نهایت مأموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده زوجی جوان بودند که به شکل خانوادگی اقدام به تشکیل باند و توزیع مواد مخدر کرده بودند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، همچنین برای آنان پرونده‌ای تشکیل و هر دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبر 746996

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک