Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: در عرض دو سال و ۴ ماه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد در منطقه سرمایه‌گذاری کنیم همچنین ۴۰ هزار شغل کوچک خانگی ایجاد کرده‌ایم و ۱۰ هزار شغل در ماه‌های دیگر آماده می‌شود. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد مخبر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت 2000 هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در سال 96 با دعوت استانداری سیستان و بلوچستان در استان حضور پیدا کردیم و قول دادیم یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و 10 هزار شغل ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) افزود: با همت مجریان،  مسئولان و همکاری فوق تصور مردم توانسته‌ایم در عرض دو سال و 4 ماه یک هزار و 500 میلیارد در منطقه سرمایه‌گذاری کنیم همچنین  40 هزار شغل کوچک خانگی ایجاد کرده‌ایم و 10 هزار شغل در ماه‌های دیگر آماده می‌شود.

ایجاد 120 هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان امسالبسیج امکانات ستاد اجرایی فرمان امام برای خدمات‌رسانی به زلزله زدگاناخبار اربعین 98| 12 موکب ستاد اجرای فرمان حضرت امام در مرزهای منتهی به عراق مستقر شد

وی با اشاره به اینکه تحول جدی  و کم سابقه‌ای با همت مردم در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، گفت: در کنار این برنامه‌ها حدود 140 مدرسه ایجاد همچنین 90 مرکز بهداشتی و درمانی با همکاری سازمان‌های متولی و مربوطه ایجاد شده است. با اقداماتی که صورت گرفته بسیاری از کارگاه‌های تولیدی که تعطیل شده بود فعال شدند مثلا 47 مرکز بسته‌بندی، 15 دامداری و 12 کشتارگاه فعال و باعث شده درصد کمبود گوشت قرمز کشور از این طریق حل شود که در قیمت گوشت تاثیرگذار بود.

مخبر گفت: کمک به  دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل  نیز در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار داشته که تاکنون در این زمینه نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. محوریت اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توانمندسازی مردم و کمک به اشتغال و تولید است که این مهم در سیستان و بلوچستان به خوبی رخ داده است.

وی با اشاره به احداث 2 هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان نیز گفت: طی تفاهمی که با وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت مقرر شد  از  400 هزار واحد مسکونی که دولت  به عنوان اقدام ملی شروع کرده بخشی را ستاد اجرایی  انجام دهد که  در مکان‌هایی که ستاد زمین دارد از زمین‌های ستاد برای احداث این واحدهای مسکونی استفاده شود که در سیستان و بلوچستان ساخت 2000 واحد مسکونی را مورد تعهد قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین سیدی مدیر دفتر شعر و ادبیات بنیاد بین المللی امام رضا (ع) درباره برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: با برگزاری جشنواره‌های رضوی درصدد هستیم در راستای ترویج سیره امام رضا (ع) گام کوچکی در این زمینه برداریم.

سیدی با بیان اینکه در قالب شعر، برگزاری چهار جشنواره شعر عربی، جشنواره شعر ترکی، جشنواره شعر فارسی و جشنواره شعر کودک و نوجوان را همواره در برنامه داریم، افزود: در همین راستا درصدد ارتقای سطح این جشنواره‌ها از نظر کمی و کیفی هستیم.

مدیر دفتر شعر و ادبیات بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به استقبال شاعران از این بخش جشنواره اشاره کرد و گفت: رغبت حضور شاعران نامی و حتی نوپا را برای تولید اثر در حوزه رضوی چشمگیر قلمداد کرد. طی دو سال گذشته، تعداد آثار رسیده به این جشنواره از ۴۰۰ اثر به ۱۰۱۰ اثر در سال گذشته رسیده و امسال نیز بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

سیدی در ادامه به لزوم کیفیت بخشی به محتوای آثار رضوی و اهمیت در تراز ملی بودن اشعار در این زمینه اشاره کرد و افزود: نباید درگیر کمیت و تعداد صرف آثار شد، در راستای توجه نکردن به موضوع کمیت آثار، برای جشنواره شعر فارسی شعار ملی تعریف کردیم تا همگی شعرها در تراز ملی و استانی باشند. در این صورت است که شاهد مجموعه شعر ناب در حوزه شعر فارسی رضوی خواهیم بود.

مدیر دفتر شعر و ادبیات بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: امسال شعر رضوی در ابعاد بین المللی برگزار می‌شود، در این راستا محافل شعرخوانی در شهر کوفه عراق، در شهر استانبول ترکیه و همچنین در افغانستان برگزار می‌شود.

به گفته سیدی علاوه بر محافل شعری خارج از کشور در خلال جشنواره شعر رضوی، جشنواره شعر کودک رضوی نیز در داخل کشور برگزار می‌شود. همچنین کارگاه‌های آموزشی و شب شعر در قم، شیراز و خراسان رضوی با هدف توجه به عمق و معرفت شناسی امام رضا در اشعار، برگزار می‌شوند.

کد خبر 6086246 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است