Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در این استان به صورت شروع شد.

جواد عمادیانفر بیان کرد: متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن می توانند از امروز سه شنبه 21 آبان ماه با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir ثبت نام کنند و به مدت سه روزی کاری مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، وی سقف تسهیلات طرح اقدام ملی را ۷۵۰ میلیون تا یک میلیارد ریال و نرخ سود بازپرداخت آنرا ۱۸ درصد عنوان کرد.

عمادیانفر افزود: ثبت نام در این طرح چهار شرط اصلی تاهل فاقد مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین ، آپارتمان یا تسهیلات ویژه یارانه دار و داشتن پنج سال سابقه سکونت در شهر لحاظ شده است.

وی اظهارکرد: توانایی تامین هزینه ساخت مسکن به غیر از تسهیلات بانک و امکان سپرده‌گذاری ۳۰۰ میلیون ریال در بانک مسکن به منظور اطمینان از توانایی متقاضی از دیگر شرط های ثبت نام است و زنان خود سرپرست نیز باید حداقل ۳۵ سال سن داشته باشند تا بتوانند دراین طرح نام نویسی کنند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی خاطر نشان کرد:، دوره ساخت در این طرح، حداکثر دو سال و دوره بازپرداخت ۱۰ ساله است که پرداخت اقساط در پایان دوره ساخت آغاز می شود.

وی گفت: در هنگام ثبت نام اولیه سامانه فقط کد رهگیری به متقاضی می دهد و متقاضی باید  مدارک مورد نیاز را بعد از اطلاع رسانی  توسط این اداره کل تحویل دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات