Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@09:20:57 GMT

نزاع بی بار در شهر بار

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۰۹۳۰

نزاع بی بار در شهر بار

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور از وقوع نزاع دسته جمعی و مجروح شدن 9 نفر با اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از نیشابور، سرهنگ سید علی‌اصغر حسینی‌مجد در تشریح این خبر افزود: اوایل شب گذشته یک فقره نزاع دسته جمعی و تیراندازی در شهر "بار" شهرستان نیشابور به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام گردید که بلافاصله عوامل گشت کلانتری 16 شهر بار به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با حضور ماموران کلانتری در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد 2 برادر به علت اختلاف قبلی ملکی به خانه فرد دیگر مراجعه و با اسلحه شکاری ساچمه زنی اقدام به تیراندازی کرده‌اند که متاسفانه در این درگیری یکی از طرفین و همچنین 8 نفر دیگر که از عابران پیاده و بعضی نظاره‌گر نزاع بودند، به صورت سطحی مجروح شدند و به مرکز درمانی انتقال یافتند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس دو متهم پرونده را دستگیر کرد و با ابطال مجوز حمل سلاح شکاری با دستور قضایی پرونده تشکیل شد و تحقیقات نیز در این زمینه ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید: تیراندازی افراد ناشناس مامور انتظامی را به شهادت رساندند دو کارگر هفت تپه ای با انگیزه شخصی به قتل رسیدند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی فرماندهی انتظامی شهر برنا نزاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۳۳۰ هزار نفر به کتابخانه های عمومی نیشابور

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیشابور گفت: شهرستان نیشابور هشت باب کتابخانه عمومی نهادی و چهار باب کتابخانه عمومی مشارکتی دارد که بیش ۱۷ هزار عضو فعال جذب کتابخانه های عمومی شده اند.     محمد رضا مقدم پاشا گفت : تعداد منابع اطلاعاتی کتابخانه های شهرستان نیشابور بیش از  ۱۹۸ هزار نسخه کتاب است.    رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیشابور تصریح  کرد: کتابخانه های عمومی شریعتی، غدیر،وکیلی، نظیری، زنده یاد فهیمه زینلی، زنده یاد یاسر علی آبادی در شهر نیشابور و کتابخانه های شیخ فریدالدین عطار روستای برزنون و پرفسور صادقی شهر چکنه  هشت باب کتابخانه عمومی نهادی  و کتابخانه های کانون فرزندان امام(ره) ،شهید مطهری ،خیام  و که بازنشستگان بصورت مشارکتی  در شهرستان نیشابور  فعال هستند .  

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در سلسله
  • مراجعه بیش از ۳۳۰ هزار نفر به کتابخانه های عمومی نیشابور
  • دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • آغاز گرده افشانی نخیلات در هندیجان
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • جزئیات حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش