Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، احمد بارک زهی سرپرست اکیپ راهسازی و راهداری رسالت اظهار داشت: با آسفالت این مسیر که از 23 مهرماه به مدت 2 هفته به طول انجامید 120 خانوار دو روستای مدحوک و هند شریکی در مهرستان از مزایای آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه روزانه 54 راهدار و راننده با تجهیزات و ماشین آلات راهداری در غالب اکیپ رسالت که آغاز به کار آن از 20 مرداد ماه امسال، شروع شده عملیات های مختلف راه های روستایی حوزه سراوان، جالق، سیب و سوران و مهرستان را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی گفت: علاوه بر آسفالت محور آنتنی مدحوک، عملیات روکش آسفالت محور سراوان - ناهوک به طول ۶ کیلومتر، عملیات تکمیل و آسفالت واریانت محور سوران - سراوان به طول ۲ کیلومتر، عملیات بازگشایی محور روستایی گشت - دره نگاران ناهوک به طول ۷ کیلومتر و عملیات شانه سازی و ترمیم دریواسیون محور مهرستان - سوران به طول ۵ کیلومتر از مهمترین اقدامات راهداران طی این مدت بوده است. وی همکاری برای رفع مشکلات ناشی از بارندگی های مهرماه، رفع خرابی آب بردگی شانه راه کیلومتر ۳۰ محور مهرستان - ایرانشهر و هدایت آب بوسیله ایجاد قنو و ترمیم یک دهانه پل یک متری در کیلومتر ۵۷ محور مهرستان - سرباز را از دیگر اقدامات اکیپ رسالت عنوان کرد. سرپرست اکیپ راهسازی و راهداری رسالت خاطر نشان کرد: از آنجایی که بیشترین اقدامات این اکیپ در قالب طرح ابرار مورد توجه قرار گرفته نتایج ارزشمندی نظیر کاهش هزینه و افزایش سرعت عمل در تکمیل و ساخت راه‌های روستایی را به همراه داشته است.   * روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان

عبدالحمید حمزه‌پور  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان  افزود: برای آبرسانی به این شهرها و روستاها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: سال گذشته طرح آبرسانی به ۶ شهر و ۱۵۶ روستا در قالب ۶۶ طرح با سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ نفر از جمعیت این استان به آب پایدار دست یافتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به میزان ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان انجام شد.

حمزه‌پور گفت: جهاد آبرسانی به شهرها و روستاهای به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو بوده که این مهم باعث افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

در حال حاضر سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود؛ از این میزان ۴۰ درصد از طریق چاه‌ها، ۳۵ درصد از طریق آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سدها و بخشی از چشمه‌ها تامین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند