Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:03:20 GMT

۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید درقم پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۰۶۵

۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید درقم پرداخت شد

محمود سیجانی روز سه شنبه درکارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم افزود:‌ از ابتدای فرآیند تسهیلات رونق تولید درشهریوماه سالجاری ۴۰ پرونده به ارزش ۱۶۵ میلیارد تومان در بخش صنعت به بانک‌های عامل معرفی شده‌است.
وی گفت: در این بین برای ۱۲پرونده، ۵۱ میلیارد تومان دربخش صنعت و رونق تولید تسهیلات پرداخت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:‌ دربخش جهاد کشاوزی ۱۳۲ پرونده به ارزش ۴۶ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌است.
سیجانی گفت: تاکنون ۹ پرونده به ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دربخش سرمایه درگردش پرداخت دربخش جهاد کشاورزی قم شده‌است.
وی اظهار داشت:‌ دربخش گردشگری نیز ۵ پرونده به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی اما هنوز پرداختی در این بخش صورت نگرفته‌است.
وی گفت: در رابطه با تسهیلات بند الف تبصره ماده ۱۸ نیز در بخش صنعت صاحبان ۳۹ پرونده به بانک‌ها معرفی و برای ۹ پرونده تسهیلاتی بالغ بر ۹ میلیارد تومان در بخش صنعت پرداخت شده‌است.
وی اضافه کرد: استان قم در مجموع پرداخت تسهیلات رونق تولید درمجموع سه بخش جهاد، صنعت و گردشگری در رتبه دهم کشور قرار دارد.
تسهیلات سرمایه ثابت در توسعه ظرفیت واحدهای تولیدی هزینه شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم درادامه گفت: اعتبارات سرمایه در ثابت باید به سمت تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه‌کاره صنعتی سوق پیدا کند.
سیجانی خاطرنشان کرد: تامین مواد اولیه صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی،صنایع فلزی و فولادی، ثبت سفارش مواد اولیه وارداتی از اقدامات مهمی بود که از ابتدای سال در راستای حفظ تولید دنبال شده‌است.
بیش از ۲هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در قم وجود دارد که از این تعداد حدود ۹۰ درصد مربوط به صنایع کوچک و متوسط است؛ همچنین حدود ۵۴ هزار تن در واحدهای صنعتی استان فعالیت می‌کنند؛ قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.
در بیست و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست استاندار قم برگزار شد، آخرین روند جذب و پرداخت تسهیلات رونق تولید در سه بخش صنعت، گردشگری و جهاد کشاورزی ارائه و نسبت به تسریع در پرداخت و جذب تسهیلات تا پایان سال مالی جدید تاکید شد.

برچسب‌ها صنعت و معدن رونق تولید قم تسهیلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن رونق تولید قم تسهیلات صنعت و معدن رونق تولید قم تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا و رونق تولید در کشور، گفت: رشد اقتصادی و و رونق تولید می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در جشن احیای 201 واحد تولیدی راکد استان سمنان، اظهار داشت: شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است.

وی افزود: همه تلاش‌ها باید در راستای افزایش تولید باشد و افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید کشور است، عنوان کرد: قاچاق کالا تولید را در کشور از نفس می‌اندازد.

در حال تکمیل. ..

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان