Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@16:28:42 GMT

قیمت محصولات پروتئینی در بازار

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۱۲۷

قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته با کاهش حدود یک هزار تومان مواجه شده و قیمت گوشت هم میل به کاهش دارد، قیمت ماهی وارداتی هم دو برابر قیمت داخل عرضه می شود. ناطقان: قیمت مرغ در بازار نسبت به هفته گذشته در هر کیلو یک هزار تومان کاهش یافته و قیمت گوشت قرمز هم میل به کاهش دارد.

گزارش میدانی حاکی است امروز در بازار تهران هر کیلو مرغ 12 هزار و 700 تومان به فروش می‌رود، قیمت سایر قسمت‌های مرغ هم به این ترتیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ران مرغ بدون کمر 11 هزار و 300 تومان، سینه مرغ 14 هزار و 300 تومان، سینه کبابی 21 هزار و 500 تومان، فیله مرغ 26 هزار و 500 تومان،‌ کتف وبال 14 هزار تومان،‌گردن مرغ 5 هزار تومان، ساق مرغ 22 هزار تومان، دل مرغ 8 هزار تومان، پای مرغ 5 هزار و 500 تومان‌، سنگدان مرغ 6500 تومان و جگر 3500 تومان عرضه می‌شود.

قیمت مرغ هفته گذشته تا کیلویی 13700 تومان افزایش یافته بود که با عرضه در بازار قیمت در هفته جاری کاهش یافته است.

* قیمت گوشت گوساله 70 هزار تومان

گزارش میدانی خبرگزاری فارس حاکی است، قیمت هر کیلو ران و دست گوشت گوساله در بازار کیلویی 76 هزار تومان به فروش می‌رسد. گوشت مخلوط گوساله کیلویی 70 هزار تومان است. همچنین گوشت چرخ کرده گوساله 58 هزار تومان و گوشت منجمد کیلویی 52 هزار تومان به فروش می‌رود.

دامداران می گویند مازاد تولید دارند و دام های آنها در دامداری‌ها انباشته شده و خریداری برای آنها پیدا نمی‌شود و این در حالی است که قیمت بازار همچنان چسبندگی خود را حفظ کرده و قطره چکانی پایین می‌آید. افزایش تولید و انباشت در دامداری‌ها را معاون وزیر جهاد کشاورزی هم تائید کرده است.

متولیان تنظیم بازار با خرید از دامدار و عرضه در بازار می‌توانند قیمت گوشت را کاهش دهند. دامداران اعلام کرده بودند قیمت گوشت را تا کیلویی 65 هزار تومان می‌توانند کاهش دهند.

* ماهی قزل‌آلا 25 هزار و 500 تومان

گزارش میدانی خبرنگار فارس حاکی است هر کیلو ماهی قزل‌آلا 25 هزار و 500 تومان به فروش می‌رود.

ایران در تولید ماهی قزل‌آلا در دنیا جایگاه نخست را دارد. همچنین ماهی تیلاپیا کیلویی 53 هزار تومان به فروش می‌رود،

ایران وارد کننده این نوع ماهی است.

جای تعجب است ایران با ظرفیت‌ها و ذخایر بسیار شگرف در تولید ماهی و داشتن جایگاه نخست تولید ماهی قزل‌آلا در جهان چرا باید ماهی تیلاپیا با کیلویی 53 هزار تومان وارد کند.

گفته می‌شود ماهی تیلاپیا مهاجم است و به محیط زیست آسیب می‌رساند و به دیگر ماهی‌ها حمله‌ور شده و از آنها استفاده می‌کند. منبع: فارس برچسب ها: قیمت ، محصولات پروتئینی ، مرغ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت محصولات پروتئینی مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ روند کاهشی در پیش گرفته اما شدت افت قیمت در محصولات ایران خودرو به نسبت دیگر شرکت‌ها بیشتر است.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار، امروز با پنج میلیون تومان افت قیمت و به نرخ ۴۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده اتومات بازار ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۵۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک سدان محبوب بازار داخلی نیز پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته شده و به کانال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۲ محصول لوکس ایران خودرو با افت ۱۵ میلیون تومانی و نرخ ۹۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۵۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۱۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۳۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۸۷ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۲۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۷۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما (ارتقا) ۸۳۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۳۷ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۹ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۱۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۶۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S استاندارد ۴۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۹ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نوسان قیمت به مراتب کمتر از خودروهای داخلی است.

جک J۴ آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۸۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما S5 اتوماتیک ۶ سرعته، کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو با افت پنج میلیون تومانی نسبت به دیروز، به قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرایم که یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین محصولات بهمن موتور به شمار می‌رود، امروز ۲۵ میلیون تومان ارزان‌تر شد و با دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۶۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۴۳ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 746299

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول