Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@06:25:37 GMT

علت آتش‌سوزی در مجتمع ۷ طبقه اقامتی +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۱۳۷

علت آتش‌سوزی در مجتمع ۷ طبقه اقامتی +تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مجتمع هفت طبقه اقامتی در خیابان طالقانی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک مجتمع اقامتی در خیابان طالقاتی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 9:59 صبح امروز حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع اقامتی در خیابان طالقانی، تقاطع خیابان سمیه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید فیلم/ آتش‌سوزی مجتمع اقامتی در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: محل حادثه یک ساختمان هفت طبقه اقامتی بود، در انباری سی متری واقع شده در طبقه سوم این مجتمع (محل نگهداری پتو، ملحفه و لوازم خانه‌داری) آتش‌سوزی روی داده و در حال گسترش بود.

وی تصریح کرد: با حضور به موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش و حتی دود به سایر نقاط جلوگیری شد و حتی نیاز به تخلیه ساکنان مجتمع نشد.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت، خاطرنشان کرد: در اماکن تجمعی باید سیستمهای اعلام و اطفای حریق و خاموش‌کننده‌های دستی وجود داشته باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان اخبار حوادث ایستگاه آتش نشانی سامانه 125 خیابان طالقانی آتش سوزی هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو

همشهری آنلاین - حوادث: ظهر بیست و ششم فروردین‌ ماه، اهالی یکی از خیابان های محله گاندی صدای مشاجره زن و مردی جوانی را شنیدند. در جریان این درگیری، مرد جوان دیوانه وار با چاقو، به زن جوان ضربه می زد و سپس از آنجا گریخت. شاهدان این صحنه هولناک با اورژانس و پلیس تماس گرفتند اما زن جوان به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده بود.

در این شرایط گزارش این حادثه به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنیی تهران اعلام شد و او به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل جنایت شدند. بررسی های اولیه حکایت از این داشت که مقتول، ‌۳۷ ساله بود که هدف ۲۰ ضربه چاقو قرار گرفته بود. او با قاتلش در ارتباط بوده و ظاهرا قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند اما به درستی مشخص نبود که علت درگیری آنها در خیابان چه بوده است.

به دنبال این حادثه، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تلاش برای بازداشت عامل جنایت از سوی کارآگاهان جنایی آغاز شده است.

کد خبر 844690 برچسب‌ها فراجا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت
  • ریزش آوار در مرغداری یک کشته بر جای گذاشت
  • نشست زمین در شهر گز در پی وجود قنات‌های متروکه
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • آتش نشانان اهوازی ناجی ۱۲ نفر گرفتار در آتش سوزی