Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهرک آموزش ترافیک ورودی غربی پایتخت اقدام به برگزاری دوره های استعدادیابی رشته دوچرخه سواری و کلاس های آموزشی مبانی ترافیک ویژه مدارس به صورت رایگان کرده است.

به گزارش امتداد ، محمدرضا سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه ضمن بیان مطلب فوق گفت: باتوجه به اهمیت رکاب زنی در حفظ هوای پاک و کاهش ترافیک در کلانشهر تهران، شهرک آموزش ترافیک ورودی غربی پایتخت؛ دوره های آموزش دوچرخه سواری در “رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان” را زیرنظر مربیان رسمی فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه۲۱ در ادامه افزود: دوره های رایگان آموزشی دوچرخه سواری، با هدف افزایش سطح روحیه، تقویت مهارت های ورزشی و فرهنگ سازی در زمینه استفاده از وسایل نقلیه پاک، برای اقشار مختلف شهروندان و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برپا می شود.
سالمی در خاتمه یادآور شد: متقاضیان ضمن عضویت در باشگاه دوچرخه سواری می توانند به صورت رایگان از امکانات شهرک آموزش ترافیک بهره مند شده و همزمان توسط آموزشگران، با مبانی خط سفید و کمپین آسمان آبی-زمین پاک آشنا شوند.
بنا بر این گزارش؛ شهروندان علاقمند برای شرکت و ثبت نام در “دوره رایگان آموزشی دوچرخه سواری” می توانند به شهرک اموزش ترافیک منطقه۲۱ به آدرس بلوار گلهای تهرانسر مراجعه نمایند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران