Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@23:13:23 GMT

فساد، هزینه راه اندازی کسب و کار را افزایش می دهد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۲۴۱

فساد، هزینه راه اندازی کسب و کار را افزایش می دهد

نتایج یک مطالعه درباره تأثیر فساد بر نرخ رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری خارجی، نشان می‌دهد که فساد به‌طور عمومی هزینه راه‌اندازی کسب‌وکارها را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در توییتر نوشت:

"‏نتایج یک مطالعه درباره تأثیر فساد بر نرخ رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری خارجی، نشان می‌دهد که فساد به‌طور عمومی هزینه راه‌اندازی کسب‌وکارها را افزایش می‌دهد و سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند کشوری که سطح فساد بالایی دارد را انتخاب نکنند "

کد خبر 396531.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فساد اقتصادی فساد رانت و فساد فساد مالی برخورد با فساد کسب و کار فضای کسب و کار کسب و کار اينترنتي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: گرگان با هفت چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است که باید در جهت برطرف کردن آنها تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، حجت مقسم اظهار کرد: به شهردار توصیه کردیم به ۱۰۰ میلیارد تومان در رابطه با محرومیت‌زدایی از محلات گرگان اکتفا نکند و از محل اعتبار سازمان‌ها و خصوصاً معاونت عمرانی استانداری برای تحقق مناسب پیام بودجه کمک بگیرند.

وی افزود: گرگان با هفت چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است که چالش اول آن ترافیک است، بازگشایی محور طبیعت و کمربندی گرگان به سرخنکلاته یک نیاز اضطراری به حساب می‌آید.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ترافیک به خشونت شهروندان دامن می‌زند و این معضل صرفاً با دخالت فرمانداری و شهرداری قابل حل نیست و نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: چالش دوم پر شدن ظرفیت آرمستان‌های شهر است و اگر اتفاقی بیفتد، قطعاً غافلگیر می‌شویم.

وی در خاتمه یادآور شد: چالش سوم جذب نکردن سرمایه‌گذار است که باوجود تلاش‌های فراوان موفق به جذب سرمایه‌گذار نشده‌ایم و پروژه‌های ما در انتظار جذب سرمایه‌گذار باقی مانده است.

کد خبر 745077

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیارد تومانی در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری ایلام هزینه
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی
  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد