Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@16:04:29 GMT

فیلم/ امانتداری راننده تاکسی در قبال زوج لهستانی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۲۵۱

‍‍‍‍‍‍

لی‌حسن ظفری تاکسیران امانتدار شهر تهران مبلغ 70 هزار یورو که در تاریخ 12 آبان ماه توسط یک زوج لهستاتی در خودرویش جامانده بود را با پیدا کردن این زوج از طریق سفارتخانه لهستان به آنها برگرداند.

دریافت 18 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان تاکسیرانی تهران راننده جالب و دیدنی شهردار تهران امانتداری زوج لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون: می‌خواهیم اقدام اسراییل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد

آفتاب‌‌نیوز :

«دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس که در پی پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، به اراضی اشغالی سفر کرده است، در جمع خبرنگاران گفت: واضح است که اسراییلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام هستند. ما امیدواریم که آن‌ها به نوعی این کار را انجام دهند که در کمترین حد ممکن باعث گسترش تنش‌ها در این وضعیت شود.

او با اشاره به جنگ غزه افزود:، اما آنچه واقعا ضرورت دارد، تمرکز دوباره روی حماس، روی گروگان‌ها، کمک‌رسانی و ایجاد وقفه‌ای در درگیری‌ها در غزه است.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد که کامرون همچنین گفت، انگلیس مایل است شاهد اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران باشد.

او با نادیده گرفتن حق مشروع ایران برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه اسرائیل گفت: باید پیام صریحی از جانب گروه هفت به آن‌ها داده شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بکش اما خطا نکن!
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • روسیه نگرانی از مواضع چین در قبال اوکراین ندارد
  • کامرون: می‌خواهیم اقدام اسراییل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • رد جایزه قلم آمریکا برای موضع ناکافی در قبال جنگ غزه
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • ناگفته‌های زورگیران ۱۸ تا ۲۰ ساله بزرگراه صدر