Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دروازه بان یوونتوس به تمجید کریستیانو رونالدو پرداخت و ابراز اطمینان کرد که او پس از بازی‌های ملی، دوباره تفاوت‌ها را رقم خواهد زد.
به گزارش آریا، اظهارات وویچک شزنی درباره تعویض رونالدو، تا حدی جنجال ساز شد اما دروازه بان لهستانی یوونتوس در مصاحبه دیگری، منظور خود درباره تعویض شدن رونالدو را به شکل بهتری بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شزنی در مصاحبه با توتو اسپورت گفت:
باید اعتراف کنم دیدن جانلوییجی بوفون به عنوان دروازه‌بان دوم یوونتوس واقعا عجیب است. چند سال پیش، فکر کردن به چنین چیزی می‌توانست احمقانه باشد. با این حال، این یک تجربه لذت بخش برای من است چون جیجی در درجه اول، رفیق من است و بعد هم تیمی من.
گلر یوونتوس در خصوص نقش کنونی‌اش در تیم افزود:
نقش من در تیم تغییر کرده است و حالا جلوتر بازی می‌کنم چون خط دفاعی نیز جلوتر بازی می‌کند. همیشه سعی می‌کنیم حریف را پرس کنیم و خودم را با این روش تطبیق داده‌ام و حالا در کار تیمی مشارکت بیشتری دارم. گاهی اوقات ممکن است سختی بیشتر یا کمتری را متحمل شوید اما یوونتوس همیشه تیمی برنده است و حتی وقتی که به مشکل می‌خورد، می‌تواند راهی را برای پیروزی پیدا کند.
وی در خصوص تعویض کریستیانو رونالدو برابر میلان، این چنین توضیح داد:
همه می‌دانند که رونالدو به خاطر مصدومیت زانویش اخیرا صد درصد آماده نبوده است. وقتی ستاره‌ای مثل رونالدو در بهترین فرم بدنی‌اش نباشد، در حد و اندازه‌های خود نیز بازی نمی‌کند و طبیعی است که تعویض در چنین شرایطی باعث عصبانیت او شود. مطمئنیم که رونالدو پس از بازی‌های ملی با فرم بهتری بازخواهد گشت و دوباره تفاوت‌ها را رقم خواهد زد. همه ما از میزان کیفیت رونالدو باخبریم.  



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شزنی بوفون رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم