Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در دور دوم تعیین نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰، از مجموع ۱۶ رای محمدعلی تبرایی با ۱۴ رای، سید احمد نبوی با ۲ رای و ابراهیم فتاحی بدون کسب رای اعلام شدند و به این ترتیب محمدعلی تبرایی به عنوان نماینده احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ انتخاب شد. تاریخ انتشار: 15:02 - 21 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۲۵۰ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حمید ملانوری امروز و در دور دوم انتخابات تعیین نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ افزود: انتخابات تعیین نماینده احزاب استانی به دلیل به حدنصاب نرسیدن شرکت کنندگان به دور دوم کشیده شد که براساس قانون دور دوم این انتخابات در فاصله ۲۰ روزه قانونی امروز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در دور دوم این انتخابات حدنصاب ملاک نیست و با حضور هر تعداد از دبیران کل احزاب انتخابات برگزار می‌شود و نماینده منتخب به مدت دوسال عضو کمیسیون ماده ۱۰ خواهد بود.
ملانوری در ادامه اشاره کرد: امروز از میان ۳۳ حزب استانی قانونی فعال در کشور، ۱۶ حزب حاضر هستند و براین اساس پیروز این رقابت باید نصف به اضافه یک رای را کسب کند. همچنین خانم پروانه مافی نماینده مجلس و عضو کمیسیون ماده ۱۰ و آقای رمضان رنجبر نماینده قوه قضاییه در این کمیسیون و بنده به عنوان دبیر کمیسیون ماده۱۰، به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات هستیم.
دبیرکمیسیون ماده ۱۰ در ادامه اشاره کرد: مهلت ثبت نام کاندیدا‌ها در این انتخابات از ۳۰ شهریورماه تا ۵ مهرماه بود که براساس فراخوان کمیسیون هفت نفر برای شرکت در این انتخابات نامزد شدند که پس بررسی کمیسیون همه این افراد تاییدصلاحت شدند، اما در نهایت سه نفر از شرکت در این انتخابات انصراف دادند و انتخابات امروز میان چهار نفر برگزار می‌شود.
محمدعلی تبرایی، ابراهیم فتاحی، سید احمد نبوی و سهیلا حاجتی مدارایی نامزد‌های شرکت کننده در انتخابات تعیین نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی بودند که پس از انصراف حاجتی مدارایی، رای گیری از میان سه تن از کاندیدا‌ها انجام شد.
هیئت رئیسه انتخابات که از سوی حاضریان همین جلسه تعیین شدند، نتایج این انتخابات را از مجموع ۱۶ رای؛ محمدعلی تبرایی با ۱۴ رای، سید احمد نبوی با ۲ رای و ابراهیم فتاحی بدون کسب رای اعلام کردند و به این ترتیب محمدعلی تبرایی به عنوان نماینده احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ انتخاب شد.
 دور اول این انتخابات بعدازظهر روز پنج شنبه ۲ آبان ماه در وزارت کشور برگزار شده بود.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حزب استانی مهلت ثبت نام هیئت رئیسه کمیسیون ماده 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی