Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:41:27 GMT

مسئولان مراقب حفظ حقوق مردم باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۴۴۹

مسئولان مراقب حفظ حقوق مردم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر سه شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی سراسر کشور با بیان اینکه انبیا و اولیای الهی برای آگاهی ما آمده‌اند، افزود: پیامبران الهی آمده‌اند تا بدانیم حق و باطل چیست و چه اقداماتی انجام دهیم و از چه کاری دوری‌ کنیم.

وی بیان کرد: خداوند می‌فرماید که هنگامی‌که فرزندان متولد شدند هیچ‌چیزی نداشتند ولی چشم و گوش و ابزار برای دریافت آیات الهی به آنها دادیم و قرآن و آیات برای تذکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه در شنیدن آیات الهی دو دسته افراد هستند،‌ افزود: دسته اول کسانی هستند که ایمانشان با شنیدن آیات الهی بالا می‌رود و برخی دیگر نیز لج بازی می‌کنند.

وی با تأکید بر استفاده درست از نعمت‌های خداوند، تصریح کرد: حرکت در مسیر رضای الهی امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به ضرورت حفظ حقوق مردم توسط مسئولان افزود: افرادی که در خدمت نظام اسلامی هستند باید مراقب باشند حقی ناحق نشود و ناحقی حق نشود.

وی ادامه داد: باید دلسوزانه به مردم خدمت کرد و حاجت آن‌ها را روا کرد تا بتوان به موفقیت دست یافت.

کد خبر 4770482

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی قم مراجع تقلید قم یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: مسئولان در پناه مردم ایران هستند

معاون اجرایی رئیس جمهور با کنایه پاسخ یک رسانه غربی درباره وضعیت مسئولان ایران را داد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در شبکه «ایکس» با انتشار بخشی از نشست شورای اداری در جریان دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان نوشت: «یکی از رسانه‌های غربی نوشته بود مسئولان جمهوری اسلامی این روزها در پناهگاه هستند! بله؛ در سفرهای استانی و در ⁧پناه مردم ⁩عزیز ایران».

انتهای پیام

کد خبر 746071

دیگر خبرها

  • منصوری: مسئولان در پناه مردم ایران هستند
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • امیر حیدری: «وعده صادق» تحقق آیات سوره عنکبوت بود/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی عمل کرد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • چرا برخی نعمت‌ها بر بنی‌اسرائیل حرام شد؟