Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات هیات رئیسه غرب آسیا در حالی برگزار خواهد شد که پیش از این مجید شایسته رئیس پیشین فدراسیون عضو این هیات رئیسه بود اما برای دوره بعدی از سوی فدراسیون معرفی نشده است.

احمد نامنی صبح امروز سه شنبه در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها در مورد انتخابات آینده کنفدراسیون تنیس آسیا و اینکه برنامه فدراسیون تنیس چیست، گفت: «یکسری پیشنهادات داریم و رایزنی‌های خود را با کشورهای دیگر هم آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای معرفی نامزد هم در حال جمع‌بندی هستیم.»

سرپرست فدراسیون تنیس در حالی تاکید کرده که برای معرفی نامزد در حال جمع بندی هستند که براساس اعلام فدراسیون تنیس آسیا، احمد نامنی خودش را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده است.  در فهرستی که از سوی فدراسیون تنیس آسیا منتشر شده نام احمد نامنی در ردیف دوم قرار دارد.

کد خبر 4770489

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون تنیس مجید شایسته لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال عراق والیبال کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتور فدراسیون والیبال آندره استراماچونی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی باحضور جمعی از مسئولان از خدمات سیدمحسن حمزه لو قدردانی و رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی  معرفی شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این آیین  از ساخت  بزرگراه و راه اصلی  چهار برابر میانگین کشور  در ۵۴ ماه گذشته خبرداد.

سیدمحسن حمزه‌لو  افزود: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

 

سرپرست  راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب