Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال امید ایران، دیدار مقابل امید‌های اندونزی را در این کشور که شرایط آب و هوایی مشابه تایلند دارد، بازی مهمی برای تیمش دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال حمید استیلى در نشست خبرى پیش از دیدار تدارکاتی نخست مقابل اندونزی که ساعت ١٣ امروز (سه‌شنبه) در بالى برگزار شد، گفت: ابتدا از میزبانى خوب کشور اندونزى تشکر مى‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خوشحالیم که فرصت انجام دو بازى در این مقطع فراهم شد. تیم ما بعد از بازى مقابل ازبکستان و استرالیا، دو دیدار مقابل اندونزى انجام مى‌دهد و پس از آن هم یک مسابقه مفید مقابل قطر برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم امید، بازی‌های اندونزی از جمله مقابل چین را به خوبی آنالیز کرده است، تصریح کرد: مى‌دانیم اندونزی تیمی سرعتى است و در خانه، حریف قدرتمندى محسوب مى‌شود. بازى برابر این تیم، به ویژه در این شرایط آب و هوایى که شبیه تایلند است، اهمیت زیادى دارد. اندونزى هم با انگیزه زیادى برابر ما قرار مى‌گیرد. چرا که این تیم براى حضور در مسابقات جنوب شرق آسیا آماده مى‌شود.

سرمربى تیم امید اندونزى هم در این نشست، ایران را حریف قدرتمندى دانست که بازى برابر این تیم مى‌تواند درس هاى خوبى براى میزبان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید استیلی تیم ملی فوتبال امید تیم ملی فوتبال اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتسال شاهین دژ با حضور ۱۴تیم بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه در سالن دو هزار نفری شهید باکری برگزار شد.

 در دیدار پایانی تیم فوتسال امید با یک گل از سد تیم جوانان آذریورد گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 تیم سهند نیز در دیدار رده بندی با سه گل از سد تیم املاک داریوش گذشت و عنوان سوم را ازآن خود کرد.

 

دیگر خبرها

  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ