Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:23:20 GMT

برگزاری مسابقات جهت یابی خانوادگی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۵۱۷

برگزاری مسابقات جهت یابی خانوادگی در مشهد

اولین دوره مسابقات جهت یابی خانوادگی سازمان نظام پزشکی مشهد در محل پارک جنگلی وکیل آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اولین دوره مسابقات جهت یابی خانوادگی سازمان نظام پزشکی مشهد به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل پارک جنگلی وکیل آباد برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور رضا گلدوزیان، رییس هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی و بهناز بهادرزاده، نائب رییس کمیته جهت یابی استان و مسئول تربیت بدنی سازمان نظام پزشکی مشهد برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دوره از مسابقات، بهناز بهادر زاده، جواد فرخنده و علی السنی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقات شنای جام ولایت کشور در مشهد برنز خراسان رضوی در مسابقات کشوری بدنسازی و پروش اندام/ شکست طلسم 9 ساله!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی سازمان نظام پزشکی مشهد برنا مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا خردمند، درباره نقش سامانه جامع انتظامی در کاهش اطاله رسیدگی به پرونده‌های انتظامی، گفت: با راه اندازی این سامانه همه افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند به صورت برخط به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی و نیز هیأت عالی معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی مراجعه کنند و از وضعیت پرونده شأن آگاه شوند. از طرفی هر اتفاق جدیدی در پرونده مراجعین رخ دهد به صورت پیامک به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد و نهایتاً نتیجه رأی انتظامی یا کارشناسی به طرفین ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتراض به پرونده‌های انتظامی نیز در بستر سامانه جامع انتظامی خواهد بود، افزود: بر خط شدن مراجعات افراد حقوقی و حقیقی به معاونت انتظامی سازمان و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی منجر به بهبود کیفی قابل توجهی در رسیدگی به پرونده‌ها خواهد شد از طرفی قابلیت دسترسی آمار شکایات را در کل کشور فراهم خواهد کرد، ضمن اینکه از اطاله زمان رسیدگی به طور قابل توجهی کاسته خواهد شد.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی، رونمایی از سامانه جامع انتظامی و رسیدگی الکترونیک و بر خط به پرونده‌های انتظامی را از جمله تأکیدات رئیس کل سازمان نظام پزشکی از همان آغاز دوره جدید ریاست ایشان عنوان کرد و اظهار داشت: راه اندازی سامانه جامع انتظامی مراجعه حضوری مردم و جامعه پزشکی را به شدت کاهش می‌دهد.

به گفته خردمند، یکی از مهم‌ترین وظایفی که بر عهده سازمان نظام پزشکی است، رسیدگی انتظامی یا انجام کارشناسی برای مراجع قضائی است با توجه به اینکه انجام این موضوع مستلزم مراجعه افراد به سازمان نظام پزشکی بود و همین امر مشکلات فراوانی ایجاد می‌کرد و دقت در رسیدگی را هم کم می‌کند همچنین موجب اطاله زمان رسیدگی می‌شود.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی از اجرای پایلوت سامانه جامع انتظامی در سه استان تهران، البرز و قزوین خبر داد و افزود: تحقیق و راه اندازی سامانه جامع انتظامی از حدود یک سال پیش در سازمان نظام پزشکی کلید خورده و پس از احصا و رفع عیوب سامانه در استان‌های پایلوت با دستور رئیس کل سازمان نظام پزشکی، اجرای سراسری آن در کشور کلید می‌خورد.

کد خبر 6086610 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود