Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک ترکیه، به دنبال افزایش شمار جرائمی همچون جیب بری، سرقت تلفن همراه و تجهیزات خودرو در منطقه مال تپه، استانبول ترکیه، پلیس موفق شد با بررسی دوربین‌های امنیتی سارق را که کودکی ۹ ساله بود، بازداشت کند.

پلیس در تحقیقات خود متوجه شد یک پسر بچه با نزدیک شدن به مردم و همچنین خودرو‌ها اقدام به سرقت از آن‌ها می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس منطقه مال تپه اعلام کرد این پسر بچه که با نام «بی. جی» شناخته می‌شود پس از بازداشت به جرائم دیگری همچون ضرب و شتم و خرابکاری نیز اعتراف کرده است که در مجموع جرائم او به ۳۹۷ فقره می‌رسد.

به گفته پلیس ثبت ۳۹۷ فقره جرم برای یک پسر بچه ۹ ساله، رکورد جدیدی در میان کودکان بزهکار محسوب می‌شود.

این کودک که خانواده‌ای ندارد، با دستور وزارت خانواده به مراکز اصلاح و تربیت تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه حوادث بین الملل بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری + جزئیات | شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در این زمینه