Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:46:49 GMT

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۷۸۸

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار امروز

  خبرگزاری ایسنا: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به سه میلیون و ۹۹۵ هزار تومان (با کاهش ۱۵ هزار تومانی نسبت به روز دوشنبه) و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان (با کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته) رسید.

قیمت نیم سکه هم با کاهش ۱۰ هزار تومانی به دو میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید و ربع سکه هم یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان قیمت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه یک گرمی هم با کاهش ۱۰ هزار تومانی به ۸۳۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز  ۴۰۵ هزار تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود.

در بازارهای جهانی نیز آخرین قیمت هر اونس طلا با حدود دو دلار افزایش به ۱۴۵۲ دلار و ۸۱ سنت رسید.

افزایش قیمت دلار در صرافی‌ها

صرافی‌های مجاز بانکی هر دلار و یورو را نسبت به دیروز ۵۰ تومان گرانتر فروختند؛ به طوری که فروش هر دلار ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان  و خرید آن  ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان قیمت خورد. همچنین هر یورو ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری و ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان فروخته شد.

در بانک‌ها قیمت خرید دلار و یورو کمی افزایش داشت و هر دلار با ۳۰ تومان رشد ۱۱ هزار و ۱۰۰ و هر یورو با ۷۰ تومان افزایش ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان از مشتریان خریداری شده است.

قیمت ارز مسافرتی تفاوت چندانی با روز گذشته نداشت و تقریبا ثابت بود به طوری که هر یورو حدود ۱۳ هزار تومان برای مسافران قیمت‌گذاری شده است که نرخی بالاتر از بازار آزاد است. در مجموع قیمت دلار و یورو گر چه نوسان شدیدی نداشته، ولی در قیاس با هفته‌های اخیر افزایش داشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت دلار بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟

به  گزارش صدای ایران، قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد، اما تقاضا نیز به اندازه‌ای نیست که به جریان‌سازی در بازار منتهی شود.

قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله می‌شود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.

ثبات دلار کوتاه‌مدت است
فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف می‌کنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایش‌های پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاه‌مدت ثبات نرخ ارز، محتمل‌ترین حالت ممکن است. آنها براساس معیار‌هایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارز‌های خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر می‌کنند.


تتر به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت
قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.


گفتنی است اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟