Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتقدین آمریکایی نمرات خوبی به Death Stranding نداده اند.

طرفداری - بعد از انتشار بازی مورد انتظار Death Stranding، شاهد نقد های متفاوتی بودیم. نقد های بازی Death Stranding بسیار ضد و نقیض بود. بعضی از سایت ها این بازی را بسیار خوب توصیف کرده بودند و بعضی دیگر این بازی را ناامید کننده خواندند. 

کوجیما کارگردان این بازی گفت که منتقدین امریکایی این بازی را درک نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتقدین سایت هایی مانند IGN، GameInformer و USGamer نظرتان بسیار تندی را در مورد این بازی ارائه دادند و کوجیما معتقد است دلیل اینکه این بازی نتوانسته است نمرات بیشتری را کسب کند، همین نظرتان منفی از سمت سایت های آمریکایی است. کوجیما در ادامه گفت که در امریکا بیشتر مردم، بازی های سبک شوتر اول شخص را می پسندند و به همین دلیل به این بازی نمره پایینی داده اند. کوجیما همچنین عنوان کرد که فرانسوی ها و ایتالیایی ها به علت دیدِ هنری و متفاوتی که دارند می توانند از این بازی لذت ببرند.

جالب است بدانید کمترین نمراتی که این بازی دریافت کرده است از سمت منتقدین اروپایی است و بسیاری از سایت های آمریکایی مانند Gamespot، EGM و واشنگتن پست از 10 نمره به این بازی نمره 9 داده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (العین - الهلال) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745402

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الفیحا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • ایهود باراک: نتانیاهو برده یهودیانِ نژادپرستِ معتقد به ظهور مسیح یهودیان از راه برپایی جنگ است (فیلم)
  • عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین