Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر این موضوع که بنیاد علوی بازوی جهادی بنیاد مستضعفان است؛ تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت بنیاد مستضعفان تعامل این بنیاد با گروه‌های جهادی تحول چشم گیر پیدا می‌کند.به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، پرویز فتاح در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد علوی با تاکید بر نقش بنیاد علوی در هم افزایی میان گروه‌های جهادی و بنیاد مستضعفان گفت: در دوره جدید مدیریت بنیاد مستضعفان رابطه این نهاد انقلابی با گروه‌های جهادی تحول چشم گیر پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح با اشاره به اینکه همه بخش‌های بنیاد باید در خدمت محرومان و مستضعفان باشد؛ افزود: هر تلاشی در هر بخشی از بنیاد مستضعفان انجام می‌گیرد باید با نیت کمک به طبقه مستضعف جامعه باشد. اگر بنیاد فعالیت اقتصادی انجام می‌دهد؛ بدین معنا نیست که این بخش باید فارغ از مشکلات و مسائل مستضعفان باشد بلکه تقویت بخش اقتصادی باید در راستای تقویت بازوی اجتماعی بنیاد و درنتیجه کمک رسانی بهتر به محرومان باشد. فتاح با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در رفع نواقص و ترویج الگوی طرح پیشرفت و آبادانی قلعه گنج گفت:: در بنیاد مستضعفان توجه به گسترش طرح‌های پیشرفت و آبادانی افزایش می‌یابد و بنیاد باید علم گروه‌های جهادی در کشور را بدست گیرد. در پایان این مراسم از خدمات موسی برزگری مدیر عامل سابق بنیاد علوی تقدیر و محسن منصوری به‌عنوان مدیر عامل جدید این بنیاد معرفی شد. خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر این موضوع که بنیاد علوی بازوی جهادی بنیاد مستضعفان است؛ تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت بنیاد مستضعفان تعامل این بنیاد با گروه‌های جهادی تحول چشم گیر پیدا می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی

احمد آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز گفت: بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب، ۹ منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.

وی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.

دهقانیزاده فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.

وی افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر