Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسماعیل پور ظهر سه شنبه در جلسه مشکلات و مسائل حوزه شهری کلاچای در سالن اجتماعات شهرداری کلااین شهر، اظهار کرد: از محل سفر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سه میلیارد تومان برای بهسازی و تکمیل کارخانه کمپوست رودسر اعتبار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با تکمیل و توسعه کارخانه کمپوست رودسر مشکلات منطقه در حوزه زیست محیطی حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رودسر با تأکید بر اهمیت موضوع زیست محیطی و لزوم هزینه برای مشکلات ناشی از آن، گفت: از هر طرح نو و جدیدی که متضمن بهبود وضعیت پسماند شود با جدیت حمایت می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حمایت دولت از شهرداری‌های از محل اعتبارات ارزش افزوده و با بیان اینکه سهم پنج شهرداری شهرستان رودسر از این محل حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، افزود: شهرداران با استفاده از این بسته حمایتی موفق به پرداخت حقوق کارکنان خود می شوند. 

پرداخت ۳ میلیارد تومان بدهی شهرداری کلاچای طی یک سال اخیر

شهردار کلاچای نیز در این نشست با اشاره به وجود ۵ کیلومتر نوار ساحلی در این شهر از آن به عنوان یک ظرفیت خوب در توسعه گردشگری این شهر نام برد و اظهار کرد: انتظار داریم این سواحل همانند رودخانه‌ها به شهرداری واگذار شود تا اقدام مناسبی در راستای نظافت و جذب گردشگر انجام شود.

ابراهیم اثنی عشری وجود زباله و فاضلاب در هنگام بارندگی در سواحل را نگران کننده دانست و گفت: قطعا واگذاری سواحل به شهرداری می تواند به بهبود شرایط زیست محیطی آن کمک کند.

وی در ادامه با اشاره به تهیه و تصویب طرح جامع شهری به عنوان یکی از الزامات در فرآیند توسعه این شهر، تصریح کرد: تلاش‌های موثر و سازنده ای در راستای تحقق این امر صورت گرفته و در آینده نزدیک شاهد به ثمر رسیدن آن خواهیم بود.

اثنی عشری به وضعیت فعالیت اداره آب و فاضلاب این شهر اشاره و با بیان اینکه در حال حاضر این اداره به صورت استیجاری فعالیت می کند افزود: بی شک وجود ساختمان اداری مستقل می تواند بسیاری از مشکلات را در این شهر برطرف کند.

وی خواستار استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهر شد و ادامه داد: در این زمینه شهرداری آمادگی هر نوع همکاری را دارد.

شهردار کلاچای با اشاره پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری این شهر طی یکسال اخیر، گفت: امسال به صورت متوسط ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های دولتی به این شهرداری اختصاص یافته است.

کد خبر 4770472

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین اسماعیل پور جذب سرمایه گذاری رودسر یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی زارع گفت: با  ۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته پس از ۱۱ سال توقف عملیات ساخت مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه از سرگرفته خواهد شد.

 زارع افزود: این طرح با حدود نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت از سال ۹۱ متوقف شده است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این طرح با زیربنای پنج هزار متر مربع ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه گفت: تکمیل این طرح در توسعه گردشگری علمی منطقه و تحقیقات فسیلی کشور تاثیر مثبت خواهد داشت.

وی افزود: بهره برداری بی رویه مراتع سهند را در آستانه بحران قرار داده است.

زارع گفت: ورود بیش از ظرفیت دام به مراتع موجب از بین رفت علوفه‌های خوش خوراک مراتع شده است.

رئیس حفاظت محیط زیست مراغه گفت: برنامه ریزی برای حفاظت از مراتع سهند برای نسل‌های آینده یک ضرورت است.

وی در ادامه خواستار مدیریت و ساماندهی واحد‌های تولید خشکبار، چرم سازی و صابون سازی سنتی مراغه شد.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه