Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:21:11 GMT

افتتاح «کافه کتاب ققنوس» در هفته کتاب

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۹۶۴

افتتاح «کافه کتاب ققنوس» در هفته کتاب

«گالری و کافه کتاب ققنوس» روز جمعه (۲۴ آبان ماه) همزمان با دومین روز از هفته کتاب و میلاد پیامبر اکرم (ص) افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، همزمان با افتتاح این کافه کتاب، نمایشگاه آثار نمایشی استاد حسین محجوبی با عنوان «راوی دوران» در این مکان افتتاح خواهد شد و از آثار جدید وی رونمایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان «کافه کتاب ققنوس» در سال 1334 بنا شد و ویژگی‌های معماری دهه بیست در آن بارز است. در سال 1395 این ساختمان بازسازی شد و به عنوان محلی برای برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌ها، جشن امضاء و جلسات نقد و بررسی کتاب مورد استفاده قرار گرفت.

گالری و کافه کتاب ققنوس در خیابان انقلاب، خیابان وصال، نرسیده به خیابان طالقانی، کوچه شفیعی، جنب خانه سینما، پلاک یک قرار دارد.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین فایل پوستر و تیزر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بر روی سایت هفته کتاب به نشانی اینترنتی hafteyeketab.ketab.ir بارگذاری شده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت اردبیل مسجد رییس جمهوری رفسنجان کانون های فرهنگی هنری مساجد راوی دوران هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغل جدید وریا غفوری مشخص شد

کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روز‌ها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

منبع: خبرآنلاین

tags # وریا غفوری ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد