Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:57:34 GMT

دمای صفر و زیر صفر برای خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۰۸۲

دمای صفر و زیر صفر برای خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته از بین ایستگاه‌های هواشناسی در شهرستان‌های این استان فقط هشت ایستگاه دمای بالای صفر داشتند و پایین‌ترین دما متعلق به قوچان با هفت درجه زیر صفر بود.

او ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد تا پایان هفته جاری بین صفر و ۲ درجه زیر صفر در نوسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: جو به نسبت پایدار همراه با آسمان صاف تا کمی ابری تا پایان هفته جاری برای خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و میانگین دمای روزانه طی این مدت تغییرات محسوسی نخواهد داشت.

مبشری افزود: در این مدت در نیمه جنوبی خراسان رضوی وزش باد به نسبت شدید رخ خواهد داد.

او ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هفت درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در تایباد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.   انتهای پیام//ف.ک   نواسان هوای مشهد تا پایان هفته جاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا دما وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

وی افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6087640

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود