Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@12:34:36 GMT

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۱۸۷

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به سه میلیون و ۹۹۵ هزار تومان (با کاهش ۱۵ هزار تومانی نسبت به روز دوشنبه) و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان (با کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته) رسید.

قیمت نیم سکه هم با کاهش ۱۰ هزار تومانی به دو میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید و ربع سکه هم یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان قیمت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه یک گرمی هم با کاهش ۱۰ هزار تومانی به ۸۳۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۵ هزار تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود.

در بازارهای جهانی نیز آخرین قیمت هر اونس طلا با حدود دو دلار افزایش به ۱۴۵۲ دلار و ۸۱ سنت رسید.

افزایش قیمت دلار در صرافی‌ها

صرافی‌های مجاز بانکی هر دلار و یورو را نسبت به دیروز ۵۰ تومان گرانتر فروختند؛ به طوری که فروش هر دلار ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان و خرید آن ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان قیمت خورد. همچنین هر یورو ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری و ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان فروخته شد.

در بانک‌ها قیمت خرید دلار و یورو کمی افزایش داشت و هر دلار با ۳۰ تومان رشد ۱۱ هزار و ۱۰۰ و هر یورو با ۷۰ تومان افزایش ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان از مشتریان خریداری شده است.

قیمت ارز مسافرتی تفاوت چندانی با روز گذشته نداشت و تقریبا ثابت بود به طوری که هر یورو حدود ۱۳ هزار تومان برای مسافران قیمت‌گذاری شده است که نرخی بالاتر از بازار آزاد است. در مجموع قیمت دلار و یورو گر چه نوسان شدیدی نداشته، ولی در قیاس با هفته‌های اخیر افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سکه سکه و ارز سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6087541 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله