Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی‌ خود در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ مقابل تیم چین تایپه صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ هفدهم تا بیست و دوم دی ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در گروه اول با تیم‌های چین تایپه، قزاقستان و چین همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران در نخستین بازی خود روز سه‌شنبه (۱۷ دی ماه) مقابل چین تایپه صف‌آرایی خواهند کرد.

برنامه کامل رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آسیا:

سه‌شنبه ۱۷ دی ماه:
چین ـ قزاقستان
چین تایپه ـ ایران
استرالیا ـ کره جنوبی

چهارشنبه ۱۸ دی ماه:
قزاقستان ـ ایران
چین تایپه ـ چین
کره جنوبی ـ هند
استرالیا ـ قطر

پنجشنبه ۱۹ دی ماه:
چین تایپه ـ قزاقستان
ایران ـ چین
قطر ـ کره جنوبی
هند ـ استرالیا

۸ تیم حاضر در مسابقات در دو گروه به رقابت خواهند پرداخت. در پایان دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند و با یکدیگر برای کسب عنوان قهرمانی و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ رقابت خواهند کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان تیم ملی ایران والیبال انتخابی المپیک المپیک 2020 ژاپن برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به سهمیه المپیک برسیم

سرمربی تیم ملی والیبال پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است، یاد دارم که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، افزود: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست دهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: ایرنا کد خبر 747548

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود