Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علم و صنعت در حکمی سلمان موحدی راد را به سمت سرپرست مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه منصوب کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علم وصنعت،  ذاکری ،رییس دانشگاه علم وصنعت، طی حکمی  سلمان موحدی راد، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز را به سمت سرپرست مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از حکم رییس دانشگاه خطاب به سرپرست مرکز مشاوره و سلامت آمده است: امید است با همتی بلند و عزمی منبعث از توکل به قادر متعال، نسبت به برنامه ریزی برای تامین و ارتقای سلامت جسمی و روحی دانشجویان و ارتقای خدمات مرکز مشاوره در راستای اهداف کمی و کیفی برنامه چهارم توسعه راهبردی دانشگاه اهتمام ورزید و کارنامه‌ای درخشان ارایه نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علم وصنعت مرکز مشاوره و سلامت انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی آغاز شده است و  دانشجویان زیر  نظر روانشناسان مرکز مشاوره؛ آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

دکتر فاطمه محرری افزود: ارتقای سطح سلامت روان در محیط‌های دانشجویی و پیشگیری از شیوع آسیب‌های روانی و اجتماعی بین دانشجویان از اهداف این طرح است.

وی با تجلیل از مرکز مشاوره دانشکده پزشکی و دانشجویان پزشکی مشارکت کننده در این طرح گفت: در طرح غربالگری سلامت روان، همه روزه واحد مشاوره با حضور روانشناسان پذیرای دانشجویان است.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: یکی از اهداف این طرح،  ارتباط دانشجویان با مرکز مشاوره، ارتقای سلامت روان، افزایش انگیزه و روحیه مشارکت دانشجویان در ارتقاء مهارت‌های اجتماعی  و همکاری آینده  آنان در غربالگری‌های سلامت روان است.

دکتر فاطمه محرری  افزود: غربالگری روانشناختی دانشجویان از وظایف اصلی اداره‌های مشاوره دانشجویی برای شناسایی و پیشگیری از مشکلات روانشناختی دانشجویان است و نیز با توجه به تأکید وزارت مبنی بر مشارکت دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی، دانشجویانی که تا کنون موفق به شرکت در این مهم نشده اند با مراجعه به نشانی: http://ccsm.behdasht.gov.ir برای تکمیل پرسشنامه اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد