Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بازنشستگان و مستمری‌بگیران در نظر داشته باشند ثبت نام و انصراف از بیمه تکمیل درمان در حال حاضر فقط از طریق سامانه ثبت نام و انصراف در نوار بالای سایت امکان‌پذیر است. انصراف تنها به صورت کلی است و برای انصراف جداگانه افراد تحت تکفل می‌بایستی از اذر ۹۸ به بعد به کانون مراجعه نمایید. با آغاز قرارداد به صورت رسمی نرخ قرارداد امسال هم به اطلاع ایشان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه‌شدگان توجه داشته باشند افرادی که در قرارداد قبل بیمه تکمیل درمان را داشته‌اند (در صورت کسر شدن مرتب حق بیمه) نیاز به ثبت نام مجدد ندارند. لطفا قبل از ثبت نام و انصراف راهنما و قوانین را حتما مطالعه فرمایید و در انتهای صفحه کلید ادامه را بزنید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمه تکمیلی مستمری بگیران تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه

محسن رشیدی اقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر در کرمانشاه به صورت رایگان می‌توانند خود را بیمه کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت مادرانی که از فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تا فروردین ماه سال ۱۴۰۱ فرزندان آنها به دنیا آمده‌اند شامل این طرح می‌شوند.

مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه تصریح کرد: مادران روستایی و عشایری که واجد شرایط هستند می‌توانند تا پایان فروردین ماه امسال با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق بیمه روستاییان و عشایر و یا سایت روستا ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و مستمری بازماندگان از جمله خدماتی است سامل بیمه عشایری می‌شود.

کد خبر 6080431

دیگر خبرها

  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • تحقق بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری در سمنان
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • عملیات «وعده صادق» آغاز معادلات جدیدی برای منطقه شد