Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم به ظریف و هم سردار سلیمانی احتیاج داریم / ما پولدار نیستیم اما ما مدافع سیاست‌های صنعتی شدن ایران هستیم / هم به ظریف احتیاج داریم هم سردار سلیمانی/ مدت‌هاست که باب شهادت بسته شده است. اگر دوستان زیاد ناراحت هستند که چرا کارگزاران شهید ندارد، می‌توانم آقای کرباسچی را بکشیم و اعلام شهادت کنیم سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به اعتمادآنلاین گفت: اصلا به قیافه کارگزاران می‌آید که شهید شوند؟

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگویی به سوالاتی درباره فعالیت‌های اقتصادی‌اش و حزب کارگزارن پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. بخش‌هایی از این گفتگو را می‌خوانید: 

آقای حسین مرعشی به ولایت فقیه التزام و اعتقاد عملی دارد یا نه؟

بالاخره یک امر فقهی است، مخالفان و موافقانی هم دارد.

حزب کارگزاران سازندگی، حزب صنعتگران پولدار است؟

ما پولدار نیستیم اما ما مدافع سیاست‌های صنعتی شدن ایران هستیم.

اهل اعتراف کردن هستید؟

بله.

در زندان چگونه روزتان شب می‌شد؟

زمانی که در دولت بودم همه جا برایم فرش قرمز پهن می‌کردند، هتل‌های درجه یک می‌رفتم، اما این چهل روز زندان بیشتر به من خوش گذشت. 

چه چیزی در زندان یاد گرفتید؟

هیچی. مثل بقیه زندگی که چیزی یاد نگرفتیم آنجا هم چیزی یاد نگرفتیم.

چرا شما که استاندار، معاون وزیر، ... بوده‌اید می‌توانید فعالیت اقتصادی کنید اما سپاه نه؟

مگر سپاه فعالیت اقتصادی نمی‌کند؟

خیر فعالیت اقتصادی شما به مردم نمی‌رسد اما خیر فعالیت اقتصادی سپاه به مردم نمی‌رسد.

الحمدالله.

آقای مرعشی وقتی سال ۸۸ با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران روبرو شد، خوشحال شد یا ناراحت؟

شعار بدی نبود اما می‌توانست این باشد که هم غزه، هم لبنان هم جانم فدای ایران.

زمانی گفته بودید که از نظر سیاسی جز خط امامی‌های چپ به حساب می‌امدیم و به خود حق می‌دادیم با هر کسی که مخالف امام است برخورد کنیم. آیا ایشان این حق را برای کسانی که خود را طرفدار خط رهبری می‌دانند، قائل هستند که هر برخورد با جریان اصلاح‌طلب امروز داشته باشند؟

من به این دلیل گفتم که دوستان اشتباه ما را تکرار نکنند. ما اشتباه کردیم دیگر لازم نیست همان اشتباه را آنها تکرار کنند.

هم ظریف و هم سردار سلیمانی را احتیاج داریم

کشور به محمدجواد ظریف بیشتر نیاز دارد یا حاج قاسم سلیمانی؟

هر دو را می‌خواهیم. هم دیپلمات و هم فعال اقتصادی نیاز داریم.

نظر آقای مرعشی درباره مدافعان حرم چیست؟

به هر حال اینها هم بچه‌های مظلومی هستند مانند دیگر شهدا.

زیرپوست قصه تلخ داستان آقای نجفی؟

چون حسن عاقبت نه به رندی و زاهدی است/ آن به که کار خود به عنایت رها کند

مشکل اصلی استان کرمان حزب کارگزاران با محوریت مرعشی است که تمام امکانات استان را در اختیار دارد.

یک کار کوچک ماهان این است که ۳۰ نفر از فرزندان سرداران شهید استان کرمان را بورسیه کرده، آموزش داده، امروز خلبان ۷۴۷ یا ایرباس ۳۴۰ هستند.

چرا حزب کارگزاران هیچ شهیدی ندارد؟

مدت‌هاست که باب شهادت بسته شده است. اگر دوستان زیاد ناراحت هستند می‌توانم آقای کرباسچی را بکشیم و اعلام شهادت کنیم. اصلا به قیافه کارگزاران می‌آید که شهید شوند؟

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی

وزیر کشور گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد وحیدی، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است، اظهار کرد: دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشورمان را ببینند، مدیران ما پاک‌دست و در حال خدمت‌گزاری هستند و این از تلاش یک فرد نیست، بلکه نظام است.

وی با بیان اینکه حسینی‌پور اتفاقات خوبی برای مازندران رقم زد، عنوان کرد: فعالیت خوب وی چه در زمان مدیریت قبل از استانداری و چه در زمان استانداری با پشتوانه قوی برای این استان تلاش کردند و اتفاقات خوبی رقم زدند.

وزیر کشور ادامه داد: با جریان علمی و جریان معنوی قوی و با استفاده از ظرفیت‌های مهم طبیعی فعالیت‌های مؤثری انجام شد، تجربه امروز پس از دو سال‌واندی نشان داد که انتخاب درستی داشتیم.

وحیدی با تاکید اینکه مازندران جایگاه مهمی دارد، خاطرنشان کرد: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است و به همین دلیل نمی‌خواستیم استاندار را تغییر دهیم، با وجود بیماری همسرشان فداکارانه ماندند تا به مسائل امور بپردازند و این تغییر نه به دلیل ضعف مدیریتی بلکه به دلیل خواسته شخصی این تغییر انجام شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا می‌خواستند در وزارت کشور از وی استفاده کنند، اما معاون رئیس‌جمهور نظرشان این بود که از حسینی‌پور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بهره بگیرند.

وزیر کشور در خصوص استاندار جدید مازندران بیان کرد: یوسف نوری در کمتر حوزه‌ای است که صاحب نظر نباشد، گردشگری، برنامه‌ریزی و آموزش طراحی و معنوی، اخلاقی و در کنار دانش و کار جهادی می‌توان از وجودش استفاده کرد.

وی گفت: ظرفیت‌های مهم استان و کارهایی که باید به نتیجه برسد، مانند اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، جهش تولید که موضوعات بسیار مهم است و می‌توان نقش ایفا کند.

کد خبر 747270

دیگر خبرها

  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند