Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@17:39:08 GMT

کشف بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۳۶۰

کشف بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون

سردار زاهدیان از ۵۳۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار «مسعود زاهدیان» با اشاره به کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر کشف شده است و ۷۲ درصد از این کشفیات با اقدامات اطلاعاتی بوده و بیش از ۷۰ درصد از استان‌های شرق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ تلاش‌های زیادی برای مبارزه با مواد مخدر انجام داده است، گفت: خوشبختانه امسال در موضوع جمع‌آوری معتادین متجاهر از سطح معابر شهری کارهای خوبی صورت گرفته است؛ همچنین در کشفیات مواد مخدر در تهران یک جهش فوق العاده‌ای انجام شده است.

 

وی درباره اقدامات پلیس در تقویت امنیت مرزها عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، امروز جدار مرز‌ها تقویت شده است و طی هفته گذشته بیش از شش تن مواد مخدر توسط هنگ مرزی سراوان و همچنین بیش از دو تن مواد مخدر توسط هنگ مرزی میرجاوه کشف شده است.

سردار زاهدیان درخصوص نحوه تعامل اروپا با ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: علی‌رغم تأکید ایران در مجامع بین‌المللی بر لزوم مشارکت سایر کشورها در مبارزه با مواد مخدر، متأسفانه کشور‌های اروپایی در این راستا هیچ‌گونه کمکی به ایران نکرده‌اند.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان شیراز مساجد خبرگزاری شبستان هفته کتاب و کتابخوانی اردبیل زاهدیان کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز